Junior Vergunningverlener Bouw

Aanvraagnummer: 10481
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Omgevingsdienst Regio Nijmegen
Locatie: Nijmegen
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 8 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-06-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 19-05-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de ODRN mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de ODRN. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
De organisatie
Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN) zet zich met zo’n 240 collega's in voor een gezonde, duurzame en veilige regio. Dit doen we in een samenwerkingsverband met de gemeenten Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Nijmegen, Wijchen en de provincie Gelderland, door taken uit te voeren op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving (VTH). Daarnaast is ODRN één van de zes omgevingsdiensten die verantwoordelijk is voor de uitvoering van Seveso-taken. ODRN doet dit voor de provincies Gelderland en Overijssel.
Opdracht
De ODRN is één van de zeven Gelderse omgevingsdiensten en levert hoogwaardige kennis en expertise op het gebied van vergunningverlening, toezicht, handhaving en advies. Daarbij gaat het onder andere om taken op het gebied van milieu, bouwen, geluid, bodem en water.
We zijn op zoek naar een junior casemanager die zelfstandig een Omgevingsvergunning kan verlenen. Het betreft aanvragen voor kleine bouwwerken en aanvragen op het gebied van reclame, inrit, kap en sloop.
Verantwoordelijkheden: Het zelfstandig coördineren en behandelen van een vergunningaanvraag. Contacten leggen met (wettelijke) adviseurs en de adviezen verwerken in de beschikking.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met procesmanagement en het afhandelen van AWB procedures (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
5. Aantoonbare werkervaring bij een omgevingsdienst;
6. Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 12 maanden kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur).
Gunningscriteria
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een omgevingsdienst (30 punten);
8. Aantoonbare kennis van de omgevingswet opgedaan middels een opleiding of cursus (25 punten);
9. In het bezit van een aantoonbare ABW 1 (20 punten);
10. Aantoonbare kennis van de wet kwaliteitsborging (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Communiceren;
- Plannen en organiseren;
- Oordeelsvorming;
- Pragmatische 'hands-on' mentaliteit;
- Hoog werktempo, outputgericht.
Benodigd aantal professionals
1.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal € 65,- tot € 76,- per uur. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 22 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 21 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 19 mei 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.