Projectleider IJsselveld-Oost

Aanvraagnummer: 11575
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente IJsselstein
Locatie: IJsselstein
Uren per week: 8 per week
Tarief: 95 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 03-06-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente IJsselstein mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente IJsselstein. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie onderdeel
De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.
Opdracht
- Uitvoering geven aan de opgaven zoals die zijn geformuleerd, samen met collega’s intern en partners. Je neemt voortouw in het project;
- De nog (deels) uit te voeren opgaven zijn: verkeersveiligheid verbeteren, vraagstuk Buurthuis, activiteiten voor moeilijk bereikbare jongeren, realiseren buitensportvoorziening, kunstproject in de wijk, andere invulling voor het wijkspreekuur;
- Lokale partners met elkaar verbinden, bij elkaar brengen en brainstormen over ideeën om de wijk naar een hoger niveau te tillen;
- Actief in overleg met de kerngroep van bewoners, terugkoppelen stand van zaken en oppakken nieuwe ideeën. ‘In gesprek’ met de inwoners;
- In overleg zijn met partners (collega’s intern, welzijnsorganisatie, politie, woningbouwcorporatie);
- Aansluiten bij al lopende plannen en projecten van vooral de woningbouwcorporatie en welzijnsorganisatie en lopende beleidsdocumenten. Er is winst te behalen door slim te koppelen in de verschillende dossiers en opgaven;
- Monitoren van het project;
- Actief in overleg met verantwoordelijke wethouder;
- De gemeenteraad per kwartaal informeren.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare werkervaring met bewonersparticipatie;
3. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (15 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider bij een gemeente (50 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met welzijnsorganisaties (10 punten);
7. Een maximum uurtarief van € 95,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Out of the box en creatief denken;
- Verbinder en netwerker;
- Neemt een actieve projectleiders/kartrekkersrol in het project;
- Liefst zo snel mogelijk beschikbaar voor een periode van 6 maanden, voor maximaal 8 uur per week.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: nader te bepalen.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in week 23 en 24 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk in week 22 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 3 juni 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.