Medewerker Servicedesk

Aanvraagnummer: 11903
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU
Locatie: Assen
Uren per week: 40 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 05-06-2025 21:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Opdrachtomschrijving
De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning.
- Indien mogelijk de call direct oplossen.
- Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk.
- Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling.
- Aanmaken gebruikersaccounts via tooling.
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren.
- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig.
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.
- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.
Achtergrond opdracht
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG). Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.
Eisen
- Opdracht is niet geschikt voor ZZP’ers ivm wet DBA.
Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4)
- Certificaat ITILV4
- Werkrvaring op een ICT Servicedesk wanneer kandidaat in bezit is van MBO ICT opleiding niveau 3: (1 jaar)
- Werkrvaring op een ICT Servicedesk wanneer kandidaat in bezit is van MBO ICT opleiding niveau 4: (0.5 jaar)
- Maximale reistijd: 1 uur
- 40 uur per week beschikbaar
Wensen
- Ervaring met:
- TOPdesk
- MACOS besturingsysteem
- Citrix
- Windows 10
- Office 365
- App-v
- Microsoft/Oracle authenticator
- Intune
- Entra-id
- Werkervaring bij een (semi) overheidsinstelling
Competenties
- Flexibel
- Analytisch
- Zorgvuldig
- Zelfstandig
- Klantgericht
- Sociale en communicatieve vaardigheden