Expert Access voor HRM proces(sen) ondersteuning en beheer

Logo van het Nederlandse Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, met een blauw embleem met een witte leeuw en kroon aan de linkerkant en de naam van het ministerie in het Nederlands aan de rechterkant.

Aanvraagnummer: 12049
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Locatie: Den Haag
Uren per week: 7 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 05-08-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 10-06-2025 08:45

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Opdrachtomschrijving
Opdrachtomschrijving De in te huren persoon zal verantwoordelijk zijn voor het uitbreiden/aanpassen van de onlangs gebouwde database in Access en het programmeren van de invulschermen die de verschillende gebruikers nodig hebben om de gegevens in te vullen in de database. Zodra de huidige database volledig naar behoren werkt, is het belangrijk om de database verder uit te breiden met processen waarbij nu nog in Excel wordt gewerkt. De Excel zal het startpunt zijn voor de verder te ontwikkelen onderdelen. Naast een efficiëntere registratie, is uitbreiding van de signalering van uit te voeren acties en een clientvolgsysteem zeer gewenst. Er wordt verwacht dat de in te huren kandidaat zelfstandig kan werken en zelfstandig oplossingen kan bedenken voor de te ontwikkelen formulieren en functionaliteiten.

Kennis, ervaring, competenties en vaardigheden
De kandidaat beschikt over:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met ontwikkeling van applicaties binnen Microsoft Access;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met Visual Basics for Applications (VBA);
  • Aantoonbare ervaring met de ontwikkeling van Databases:
  • Kan zelfstandig werken en zelf beslissingen nemen over de toe te passen functionaliteiten en lay-out van een formulier;
  • Is communicatief vaardig (te beoordelen na mogelijk gesprek);
  • Aantoonbare ervaring met documenteren.

Voortijdige beëindiging
Bij voortijdige beëindiging van de nadere overeenkomst wordt de opzegtermijn zoals beschreven in de raamovereenkomst gehanteerd.

Achtergrond opdracht

OpdrachtgeverOpdrachtgever is het ministerie van SZW, directie Organisatie, Bedrijfsvoering en Personeel.ProjectHet project betreft het verbeteren van de huidige werkproces(sen) in Access en het aanvullen van de werkprocessen in Acces op basis van het huidige format gebouwd in Excel.

Eisen

  • Kandidaat beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Kandidaat heeft 3 jaar werkervaring met programmeren in Visual Basics voor Applications (VBA)
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkvaring met de ontwikkeling van Databases en kan dit zelfstandig uitvoeren waarvan 1 jaar met Access

Wensen

  • Mate waarin de kandidaat kennis heeft van Access databases
  • Mate waarin de kandidaat ervaring heeft met programmeren in Visual Basics for Appllications (VBA)
  • Mate waarin kandidaat beschikt over de gevraagde competenties en vaardigheden (toetsbaar in CV, motivatie en/of mogelijk gesprek).

Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!