Administratief medewerker APV/Bijzondere wetten

Aanvraagnummer: 12063
Contractvorm: Detachering
Organisatie: ABG organisatie
Locatie: Gemeentehuis Rijen
Uren per week: 28 per week
Tarief: 90 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 14-06-2025 09:30
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
De ABG-organisatie
De ABG-organisatie is de ambtelijke organisatie van de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.
Samen met de drie gemeentebesturen zorgen wij ervoor dat de producten en diensten zijn afgestemd op de lokale behoeften van inwoners, bedrijven en belangenverenigingen.
Kijk voor meer informatie over de ABG-organisatie op www.abg.nl.
Voor het cluster Veiligheid, Toezicht & Handhaving en het team Vergunningverlening APV/Bijzondere wetten, zijn we op zoek naar een nauwkeurige, communicatief vaardige, dienstverlenende en flexibele collega om het team te komen versterken. De functie staat open voor minimaal 24 tot maximaal 28 uur.
Als ondersteuner APV/Bijzondere wetten zijn je werkzaamheden divers, afwisselend en zal geen werkdag hetzelfde zijn. Je zorgt er samen met de collega’s voor dat het gehele proces van vergunningverlening op basis van de Algemene Plaatselijke Verordening en bijzondere wetten, optimaal, snel en integraal verloopt.
Je verwerkt binnengekomen mails en vergunningaanvragen. Je zorgt dat organisatoren of andere burgers vlot voorzien worden van een eerste reactie. Je ondersteunt de collega’s bij het afhandelen van meldingen en ontheffingen en waar nodig spring je bij om overige administratieve taken op te pakken. Je zorgt voor een tijdige en nauwkeurige publicatie van de evenementen en je werkt nauw samen met een ondersteunende collega uit het cluster Veiligheid, Toezicht en Handhaving. Samen zorgen jullie voor de werkverdeling en de borging van de verschillende werkprocessen.
We hechten veel waarde aan een collega die mee kan denken buiten de bestaande kaders en zowel intern als extern, de juiste mensen aan elkaar weet te verbinden.
Het team Vergunningverlening APV/Bijzondere wetten is geholpen met een collega die snel kan starten. De opdracht is in eerste instantie voor drie maanden, met uitzicht op een eventuele verlenging.
- Je hebt een administratieve achtergrond (mbo werk- en denkniveau) en affiniteit of ervaring met (vergunningverleningsproces) evenementen, de APV en overige bijzondere wetten;
- Je krijgt energie van persoonlijk contact met inwoners en investeert in een goede relatie met deze inwoners;
- Je bent accuraat en in staat bent om op een efficiënte en doortastende wijze de genoemde werkzaamheden zelfstandig uit te voeren en af te handelen;
- Het beheersen van je werkvoorraad en prioriteiten stellen gaat je uitstekend af.
- Je bent van nature een teamplayer en zoekt, waar nodig, de verbinding op met directe of indirecte collega’s.
Vereisten / Knock-out criteria
- Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.
- Om bij de gemeente te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht.
- In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
- Akkoord (0 Punten)
- Niet akkoord (0 Punten)
Gunningscriteria / Wensen
- Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
- Ja (1 Punten)
- Nee (0 Punten)
- Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
- Minder dan 3 jaar werkervaring (1 Punten)
- 3 jaar werkervaring (2 Punten)
- 4 jaar werkervaring (3 Punten)
- 5 jaar werkervaring (4 Punten)
- Meer dan 5 jaar werkervaring (5 Punten)
- Kandidaat heeft ervaring met werken met (benoem systeem/applicatie/programma). Dit moet blijken uit het CV.
- Ja (2 Punten)
- Nee (0 Punten)
- Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
- Ja (5 Punten)
- Nee (0 Punten)
- Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
- Ja (5 Punten)
- Nee (0 Punten)
- Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
- Voldoet volledig aan de genoemde competentie (6 Punten)
- Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (3 Punten)
- Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)
- Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.
- Uitstekend (3 Punten)
- Goed (2 Punten)
- Matig (0 Punten)
- Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
- Voldoet volledig aan de genoemde competentie (6 Punten)
- Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (3 Punten)
- Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)
- Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
- Voldoet volledig aan de genoemde competentie (6 Punten)
- Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (3 Punten)
- Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)