Functioneel Beheerder – Business Lending

De afbeelding toont het woord "Rabobank" in blauwe, vetgedrukte en cursieve letters op een witte achtergrond.

Aanvraagnummer: 12163
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Rabobank
Locatie: Utrecht
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: 75 per uur
Duur van de opdracht: 11,5 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.S.M.
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 09-06-2025 08:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Details:
• We zijn op zoek naar 1 FTE;
• Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan;
• Leveranciers mogen slechts 1 kandidaat aanbieden. Mochten er door één partij meerdere kandidaten aangeboden worden, dan zullen wij alle kandidaten moeten afwijzen;
• Deze aanvraag is NIET geschikt voor ZZP;
• Startdatum: zsm, 1 juli (ovb screening);
• Einddatum: 31-05-2026;
• Uren: 32-36 uur
• Locatie: Hybride, kantoor Utrecht (Croeselaan), kantoordagen in overleg.

Ben jij klaar om een sleutelrol te spelen in het beheren van complexe applicatielandschappen binnen de Tribe Business Lending?
Spilfunctie tussen Business, gebruikers en IT. Je fungeert als verbindende schakel die de behoeften van de business vertaalt naar concrete IT-oplossingen en vice versa.

In deze functie ben je samen met je team verantwoordelijk voor de continuïteit en optimale werking van zo’n 45 applicaties, waarbij jouw kennis van zakelijke financiering en analytisch vermogen essentieel zijn. Je beoordeelt de impact van veranderingen, coördineert beheeractiviteiten en draagt actief bij aan verbeteringen in applicaties en dienstverlening. Als verbindende schakel tussen business en IT werk je in een professioneel, zelfsturend team waar eerlijkheid, samenwerking en respect centraal staan en waar ruimte is voor humor en diversiteit.

Praktijkvoorbeeld: Tijdens een kritieke storing in een van de kernapplicaties voor zakelijke financiering wist jij snel te schakelen. Je analyseerde het incident grondig, stelde vast dat het probleem niet bij IT lag, en loste het zelfstandig op. Tegelijkertijd communiceerde je helder met stakeholders over de voortgang en impact. Na afloop initieerde je een verbetervoorstel waarbij je samen met collega’s een structurele oplossing implementeerde, waardoor soortgelijke storingen in de toekomst voorkomen worden. Dit leidde niet alleen tot hogere klanttevredenheid, maar ook tot meer vertrouwen in het team Functioneel Beheer.

Top verantwoordelijkheden:
• Afhandelen van incidenten en gebruikersvragen;
• Je zorgt voor een snelle en effectieve oplossing van verstoringen en vragen, waarbij je altijd oog hebt voor de impact op de gebruiker;
• Zorgen voor een uitstekende beschikbaarheid van de applicatie;
• Je bewaakt de performance en continuïteit van de applicaties en grijpt proactief in om verstoringen te voorkomen.

Must Haves:
• Absolute musthave is Rabo ervaring met zakelijke financiering. Je begrijpt de processen en systemen die cruciaal zijn voor business lending;
• Analytisch vermogen en datavaardigheden– Je kunt snel oorzaak-gevolgrelaties herkennen, data interpreteren en onderbouwde beslissingen nemen;
• Communicatieve vaardigheden– Je schakelt moeiteloos tussen gebruikers, IT en business en weet complexe zaken helder uit te leggen, ook in het Engels;
• Samenwerkingsgerichtheid– Je werkt effectief in een zelfsturend team, zoekt actief de samenwerking op en draagt bij aan een positieve teamdynamiek;
• Oplossingsgerichtheid en eigenaarschap– Je denkt in mogelijkheden, neemt initiatief en voelt je verantwoordelijk voor het leveren van kwaliteit.

Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.

Aanvullende informatie:
• Er wordt hybride gewerkt, volgens het Rabobank @anywhere principe;
• Let op: loondienst-midlance constructies zijn conform Rabobankbeleid niet toegestaan. Geen kandidaten aanbieden via deze constructie. Controle vindt tevens plaats tijdens de screening;
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Rabobank) cao. Deze inzet valt in schaal 8 van de Rabobank cao;
• Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;
• De kandidaat mag op maximaal één aanvraag tegelijkertijd aangeboden worden. Dit betekent dat de kandidaat gedurende de exclusiviteitsperiode (4 werkdagen) alleen bij - Rabobank is aangeboden;
• Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;
• Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;

Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!