Gebiedsbeheerder – Junior

Aanvraagnummer: 12189
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Eindhoven
Locatie: Eindhoven
Uren per week: 36 per week
Tarief: 58 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: Ja
Sluitingsdatum: 11-06-2025 17:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Eindhoven, werk waar je voor staat!
Eindhoven is dé stad van innovatie, technologie, design en vooral van toekomst. In het hart van onze snelgroeiende stad werken we met ruim 2700 collega’s vol energie aan een fijne stad om in te wonen, werken en recreëren. Met betrokken bewoners, partners en maatschappelijke instanties staan we samen voor onze stad. Waar je ook voor staat, bij de gemeente Eindhoven vind je een baan die bij je past. Of je nu staat voor bijvoorbeeld meer kunst en cultuur, een duurzamere stad of goede sociale ondersteuning voor iedereen. Gemeente Eindhoven biedt een breed scala aan carrièrekansen in verschillende werkgebieden.
Word jij de communicatief sterke vakspecialist die op alle wensen, vragen en meldingen over de openbare ruimte een antwoord heeft en daarmee inwoners tevreden houdt en de stad schoon, heel en veilig?
Binnen de afdeling Stadsbeheer beheren we de openbare ruimte, waaronder al het groen, de speeltuintjes, het straat- en verkeersmeubilair, de wegen en de riolering. Het team gebiedsbeheer behandelt met 17 collega’s meldingen, vragen en wensen over de openbare ruimte. Van de 90.000 meldingen dit jaar behandelen de 8 gebiedsbeheerders alles waar de buitenruimte niet in orde zou zijn. Denk hierbij aan bijvoorbeeld losse stoeptegels, kapotte verkeersborden, onkruid en zwerfvuil op straat, overlast door bomen maar ook meldingen over ongedierte en het dumpen van grof vuil.
De gebiedsbeheerders zorgen dat de buitenruimte waar nodig weer aan de eisen voldoet door opdrachten te verstrekken aan diverse aannemers. Hiervoor werken ze regelmatig op kantoor, maar zijn ook vaak in de stadsdelen te vinden om situaties te beoordelen en opdrachten voor te bereiden. Het contact met de melder staat hierbij altijd voorop.
De aankomend/ondersteunend Gebiedsbeheerder ondersteunt, helpt en vervangt de Gebiedsbeheerders waar nodig. Je gaat regelmatig naar buiten om opnames uit te voeren, bereid meldingen voor of handelt deze telefonisch of administratief af. Daarnaast zorg je dat nieuwe meldingen op de juiste plek in de organisatie terecht komen, zoals bij collega’s van Stadsbeheer, Projectuitvoering of Handhaving. Door op deze functie relevante en specifieke werkervaring op te doen kan de stap naar Gebiedsbeheerder op termijn makkelijk gezet worden.
Werkzaamheden:
• Je zorgt ervoor dat nieuwe meldingen tijdig en compleet worden doorgezet naar de juiste behandelaar;
• Je neemt buiten de staat van de openbare ruimte op legt dit vast met foto’s. Het beoordelen en vervolgens voorbereiden van een opdracht tot herstel hoort hier ook bij;
• Je neemt waar voor collega’s die ziek of met verlof zijn;
• Je zorgt voor een persoonlijke terugkoppeling naar een melder. Ook als we niet aan een vraag kunnen voldoen. Dat gebeurt vaak digitaal, maar ook regelmatig telefonisch;
Dit breng je mee:
• Je beschikt over een afgeronde mbo-opleiding civiele techniek of cultuurtechniek;
• Je hebt relevante werkervaring binnen de openbare ruimte en/of ervaring met behandelen van meldingen of klachten;
• Je weet je schriftelijk en mondeling goed uit te drukken naar inwoners en melders waarbij je het vermogen hebt je in te leven in hun belangen. Daarnaast kun je je zakelijk opstellen richting de gemeentelijke aannemers;
• Je bent sterk in het voeren van telefoongesprekken. Je kunt beargumenteren en past oordeelsvorming toe. Hierdoor kun je melders ook uitleggen waarom het antwoord soms ‘nee’ is;
• Je toont je gericht op resultaat en controleert de voortgang van werk dat binnen jouw verantwoording ligt;
• Je hebt een proactieve en collegiale werkhouding.
Collega Leontien, gebiedsbeheerder Stratum: “De diversiteit van vragen en meldingen en de hectiek bij een eventuele calamiteit zorgt voor een fijne werksfeer onder de collega’s omdat we hetzelfde doel nastreven.
Met wie doe je dat?
Je werkt veel zelfstandig maar ook samen met de collega’s van Stadsbeheer. Ook heb je te maken met andere afdelingen waaronder het KCC, handhaving en projectuitvoering. Daarnaast onderhoud je je zakelijke contacten met diverse aannemers.
Hoe maak jij het waar?
· Je beschikt over een afgeronde mbo-opleiding civiele techniek of cultuurtechniek;
· Je hebt relevante werkervaring binnen de openbare ruimte en/of ervaring met behandelen van meldingen of klachten;
· Je weet je schriftelijk en mondeling goed uit te drukken naar inwoners en melders waarbij je het vermogen hebt je in te leven in hun belangen. Daarnaast kun je je zakelijk opstellen richting de gemeentelijke aannemers;
· Je bent sterk in het voeren van telefoongesprekken. Je kunt beargumenteren en past oordeelsvorming toe. Hierdoor kun je melders ook uitleggen waarom het antwoord soms ‘nee’ is;
· Je toont je gericht op resultaat en controleert de voortgang van werk dat binnen jouw verantwoording ligt.
· Je hebt een proactieve en collegiale werkhouding.
Voor de meeste functies, zo ook voor deze functie, geldt dat hybride werken mogelijk is.
Diversiteit en inclusie vindt de gemeente Eindhoven heel belangrijk. Bij de gemeente Eindhoven is ruimte voor iedereen. Ze zijn blij met de verschillen tussen de medewerkers. Die hebben ze het liefst net zo groot zoals de stad en regio. Want juist doordat ze verschillend zijn, maken ze samen grote plannen waar. Wil je weten hoe het is om bij de gemeente Eindhoven te werken? Lees dan de verhalen van de medewerkers op www.werkenvooreindhoven.nl.
Aanvullende informatie:
• Graag het cv in het NL aanleveren
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. Deze inzet valt in schaal 8 (begin) van de Gemeenten cao
• Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt
• Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven. (tussenperiode van twee jaar)
• Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe via de Portal. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd
• Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van de gemeente Eindhoven. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u deze opvragen bij inhuur@eindhoven.nl
• Het tarief is afhankelijk van de kennis en kunde van de kandidaat