Regisseur – Klantsupport Vermogen

De afbeelding toont het woord "Rabobank" in blauwe, vetgedrukte en cursieve letters op een witte achtergrond.

Aanvraagnummer: 12192
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Rabobank
Locatie: Utrecht
Uren per week: 28 - 36 per week
Tarief: 52 per uur
Duur van de opdracht: 9 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 11-06-2025 08:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Details:
• We zijn op zoek naar 4 FTE;
• Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan;
• Leveranciers mogen slechts 2 kandidaat aanbieden. Mochten er door één partij meerdere kandidaten aangeboden worden, dan zullen wij alle kandidaten moeten afwijzen;
• Startdatum is zo snel mogelijk. Duur van de opdracht is 9 maanden (verlenging optioneel);
• Deze rol is niet geschikt voor ZZP;
• Voertaal is Nederlands;
• Inwerken middels een gekoppelde buddy
• Min. 28h max. 36h per week – Op woensdag en vrijdag vrij is niet mogelijk (minimaal 8h inzetbaar per dag) – 4x9 is mogelijk;
• 1 dag per week verplicht op kantoor samenwerken.

Onze vermogende klanten staan er nooit alleen voor, want jij biedt hun ondersteuning en de zekerheid dat ze het juiste doen met hun vermogen!

Jij & jouw functie
Als Regisseur Klantsupport Vermogen ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen van particuliere klanten over vermogen. Een gave baan waarbij jij het verschil kunt maken voor onze klanten en waarmee jij hen helpt een stap te zetten naar een Financieel Gezond Leven.

Boek resultaten
• Verhoging van klanttevredenheid door daar te zijn waar de klant ons nodig heeft met de juiste kennis van zaken;
• Ondersteunend aan het realiseren van een hoger marktaandeel in de vermogendenmarkt door een scherp oog voor commerciële kansen die je warm doorgeeft aan de adviseur Vermogensadvies of Private Banking;
• Bijdrage leveren aan een Financieel Gezonder Leven van onze klanten.

Prettig samenwerken
• binnen het team Klantsupport Vermogen;
• samen met gezellige collega’s in een fijne werksfeer;
• 32-36 uur per week.

Een gemiddelde werkdag
Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw actielijst staat? Samen met je collega’s trap je de dag af met een dagstart. Hierbij bespreken jullie de klantvragen en de bijzonderheden van die dag en ga je aan de slag! Vragen komen bij jou binnen via de telefoon of chat, waarna jij de klant gidst en waar mogelijk alles direct oplost. Je begeleidt de klant in het zoveel mogelijk zelfstandig (online) afsluiten van producten/diensten. Ook signaleer en verzilver je commerciële kansen en leid je adviesvragen door naar je collega adviseur Vermogensadvies.

Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Klantsupport Vermogen.

“De leukste klantgesprekken gaan over de kansen en mogelijkheden in de toekomst. Dat ik de klanten enthousiast kan maken voor beleggen en het concreet maken van de dromen die ze hebben”. - Maikel Vaartjes, Regisseur Klantsupport Vermogen.

De collega’s van Klantsupport Vermogen zorgen ervoor dat onze vermogende klanten hun doelen kunnen verwezenlijken door hun deskundigheid en tips. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 ondernemend en landelijk team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent
• MBO niveau 4 diploma verplicht, voorkeur is minimaal HBO diploma;
• Je hebt affiniteit met vermogen en beleggen en bij voorkeur ook al kennis van inkomens- en vermogensvraagstukken en de (pensioen)spaar- en beleggingsproducten van de bank;
• Je bent al in het bezit van WFT Basis en WFT Vermogen en ESMA informeren. Graag duidelijk vermelden op het CV!;
• Focus op de klant;
• Gericht op de oplossing;
• Elke dag beter willen worden;
• De functie biedt mooie doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld de rol van adviseur Vermogensadvies.

Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.

Aanvullende informatie:
• Er wordt hybride gewerkt, volgens het Rabobank @anywhere principe;
• Let op: loondienst-midlance constructies zijn conform Rabobankbeleid niet toegestaan. Geen kandidaten aanbieden via deze constructie. Controle vindt tevens plaats tijdens de screening;
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Rabobank) cao. Deze inzet valt in schaal 6 van de Rabobank cao;
• Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;
• De kandidaat mag op maximaal één aanvraag tegelijkertijd aangeboden worden. Dit betekent dat de kandidaat gedurende de exclusiviteitsperiode (4 werkdagen) alleen bij - Rabobank is aangeboden;
• Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;
• Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;

Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!