Specialist Klantoffboarding – Junior | FEC

De afbeelding toont het woord "Rabobank" in blauwe, vetgedrukte en cursieve letters op een witte achtergrond.

Aanvraagnummer: 12197
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Rabobank
Locatie: Utrecht
Uren per week: 36 per week
Tarief: 52 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 09-06-2025 08:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Details:
• We zijn op zoek naar 5 FTE;
• Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan;
• Leveranciers mogen slechts 2 kandidaat aanbieden. Mochten er door één partij meer kandidaten aangeboden worden, dan zullen wij alle kandidaten moeten afwijzen;
• Uren: 36 uur;
• Locatie: Utrecht, Beneluxlaan. 1 dag per week op kantoor;
• Deze rol is niet geschikt voor ZZP.
__________________________________________________________________________________________________________________

Geef vorm aan de maatschappelijke verantwoordelijkheid die Rabobank neemt op het gebied van integriteit als FEC Specialist Offboarding Monitoring & Projecten.

Jij & jouw functie
De kranten staan er vol mee: drugscriminaliteit, mensenhandel, faillissementsfraude en ga zo maar door. Wat met deze activiteiten “verdiend” wordt zal op enig moment witgewassen worden. Rabobank beschikt over geavanceerde systemen om juist die opvallende transacties op rekeningen te kunnen detecteren. Rabobank, als poortwachter van het financiële stelsel, pakt dit aan!

Als er opvallende risico's en transacties zijn gedetecteerd onderzoekt Rabobank deze. En mocht blijken dat deze voor Rabobank op basis van integriteitsgronden onacceptabel zijn, dan wordt er een afscheidstraject opgestart door de collega’s uit team Offboarding Intake.

Als Specialist FEC Klantoffboarding Monitoring & Uitvoering maak je deel uit van het team dat zorgt dat onze klanten op een correcte en professionele manier worden geïnformeerd over het afscheidstraject en dat het afscheidstraject vervolgens in lijn met wet- en regelgeving wordt uitgevoerd en gemonitord. Ook zorgen we ervoor dat het offboarden van klanten die betrokken zijn bij fraude soepel verloopt en wordt in dit team gezorgd dat klanten met een convenantrekening op de juiste manier bediend worden. Werk jij accuraat en durf je kritische vragen te stellen om kwaliteit te waarborgen? Solliciteer dan snel!

Voorbeelden uit de praktijk
• Samenwerken met klant en bank en daarbij gebruik maken van de beschikbare communicatiemiddelen om de afgesproken resultaten te bereiken. Je klantgerichtheid speelt hierin een belangrijke rol, ondanks dat het hier om afscheid nemen gaat;
• Doortastend en met tact in staat zijn om vragen te stellen over de afwikkeling van het afscheidstraject, waarbij je klant- en bankbelang meeweegt in je controle;
• Zelfstandig werken en onderdeel zijn van een team gaat jou goed af. Je bent sparringpartner van je collega's en weet het maximale uit jezelf halen.

De afdeling FEC Klantoffboarding is een afdeling welke nog volop in ontwikkeling is. Daardoor is het een dynamische omgeving waarbij de afdeling zich verder zal ontwikkelen tot hét expertisecentrum voor Offboarding binnen Rabobank. Momenteel werken er +/- 250 collega’s bij FEC Klantoffboarding. Je komt te weken in team Monitoring & Projecten, dat op dit moment bestaat uit +/- 55 enthousiaste medewerkers.

Top 3 verantwoordelijkheden Specialist FEC Offboarding team Monitoring & Projecten
• Uitvoeren en monitoren van offboardingstrajecten met inachtneming van alle geldende procedures en processen;
• Bewust zijn van het reputatierisico dat met een offboardingsstraject is gemoeid en hier op een juiste manier mee omgaan. Dit vraagt een kritische blik, inlevingsvermogen en flexibiliteit in stijl en dossier aanpak;
• Het correct en efficiënt afhandelen van offboarding dossiers.

Jij & jouw talent
• Je hebt kennis van Rabobank systemen als Siebel, WFM en FIM. En beschikt over een HBO werk- en denk niveau;
• 36 uur beschikbaar;
• Je hebt minimaal 1 jaar bancaire werkervaring, met voorkeur in het dagelijkse bankzaken of FEC/KYC segment;
• Je snapt hoe klant relaties en structuren in elkaar zitten en bent in staat om risico’s te signaleren;
• Je weet je bevindingen en conclusies beknopt onder woorden te brengen in een monitoringsdossier;
• Je bent flexibel, gedreven en draagt graag zorg voor de juiste afhandeling van een afscheidstraject.

Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.

Aanvullende informatie:
• Er wordt hybride gewerkt, volgens het Rabobank @anywhere principe;
• Let op: loondienst-midlance constructies zijn conform Rabobankbeleid niet toegestaan. Geen kandidaten aanbieden via deze constructie. Controle vindt tevens plaats tijdens de screening;
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Rabobank) cao. Deze inzet valt in schaal 6 van de Rabobank cao;
• Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;
• De kandidaat mag op maximaal één aanvraag tegelijkertijd aangeboden worden. Dit betekent dat de kandidaat gedurende de exclusiviteitsperiode (4 werkdagen) alleen bij - Rabobank is aangeboden;
• Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;
• Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;

Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!