Medewerker Archief

Logo van de gemeente Dronten met links een groen geometrisch symbool en rechts de tekst "gemeente dronten" in groen en paars.

Aanvraagnummer: 12319
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Dronten
Locatie: Dronten
Uren per week: 28 - 32 per week
Tarief: 75
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Flevoland
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 17-06-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Dronten mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Dronten. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is'.

Organisatie
Dronten is een dynamische en ambitieuze gemeente, gelegen in het hart van Flevoland, waar rust en ruimte hand in hand gaan met innovatie en ontwikkeling. Met haar groene landschappen en bruisende dorpskernen is Dronten een plek waar gezinnen, ondernemers en natuurliefhebbers zich thuis voelen. Gemeente Dronten staat voor innovatie, inclusiviteit en het bouwen aan een toekomstbestendige gemeenschap richting 2050. Waar we nu op ruim 44.000 inwoners zitten, willen we in 2050 richting de 60.000 inwoners gegroeid zijn. Onze visie is gebaseerd op de principes van midden in de samenleving staan, verbinden, dienstverlenend zijn, vertrouwen, en werken aan gemeenschappelijke opgaven. De lijnen zijn kort en bij alles wat we doen gaan we voor toegevoegde waarde en verbetering. Een lerende organisatie: dat willen wij zijn en uitdragen. We staan open voor feedback en geven onze medewerkers de ruimte om te ontwikkelen.

Opdracht
Analoog archief van een gemeentelijke organisatie inventariseren, sorteren, opschonen, selecteren, beschrijven en materieel verzorgen.

- Samenstellen van een metadata-inventaris van de archiefmaterialen;
- Materieel verzorgen van de archiefstukken;
- Opschonen van dossiers door duplicaten te verwijderen;
- Ordenen, splitsen of samenvoegen van dossiers;
- Toekennen van bewaar- en vernietigingstermijnen;
- Opstellen van een beschrijvende inventaris;
- Opstellen van een vernietigingslijst;
- Aanpassen van omschrijvingen en bevestigen van etiketten.

Vereisten
1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement en laptop c.q. ipad moet meenemen voor alle zakelijke contacten; 
2. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
3. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met archiefbeheer voor een gemeente;
4. Aantoonbare afgeronde opleiding op het gebied archiefbewerking zoals SOD-II, Leergang Archiefinventarisatie en -Bewerking (benoem dit duidelijk in het cv);
5. Beschikbaar per 1 juli 2025 voor 32 uur per week.

Gunningscriteria
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met archiefbeheer voor een gemeente; (50 punten);
7. Een maximum uurtarief van €75 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten (40 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het werken in archiefsystemen (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Nauwkeurig;
- Proactief;
- Analytisch;
- Samenwerken.

Functieschaal
Maximale tarief: €75,00. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma t/m vrij

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 19 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 18 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 17 juni 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.