Projectondersteuner

Logo van Apeldoorn met een groen gestileerd bladdessin naast het woord "Apeldoorn" in groen lettertype.

Aanvraagnummer: 12369
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: 52,50 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 17-06-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


 Uitvoeringsvoorwaarde:

Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Gemeente Apeldoorn mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van Gemeente Apeldoorn. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Apeldoorn merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Over Apeldoorn
Met bijna 170.000 inwoners zijn we de elfde gemeente van Nederland. En we groeien door naar 180.000 inwoners. Met zo’n 2.000 collega’s dragen we bij aan de strategische doelen van de organisatie: Apeldoorn versterken als gezinsstad, duurzaam en ondernemend Apeldoorn en een toeristisch toplandschap.

Onze ambitie
De samenleving verandert continu. Dat vraagt ook iets voor onze organisatie. We willen wendbaar blijven en daarbij in control zijn. Onze uitvoeringskracht vergroten en ons strategisch vermogen versterken. Dat is een mooie ambitie en vraagt om mensen die die ambitie willen waarmaken. Samen werken we aan het Apeldoorn van morgen!

In onze organisatie werken we in vier thema’s waarbinnen de verschillende afdelingen opereren. De thema’s zijn Concern, Ruimte en Economie, Maatschappelijke ontwikkeling en Dienstverlening & Bedrijfsvoering.

Onze cultuur
De vier kernwaarden van de gemeente Apeldoorn zijn: vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking. Ons vakmanschap wil zeggen dat onze kennis en kunde groot is. Onze innovatiekracht helpt ons om te kunnen reageren op de veranderingen om ons heen. Onze betrouwbaarheid blijkt uit het feit dat we zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.

En tot slot zijn we stevig geworteld in de Apeldoornse samenleving en gaan we actief samenwerkingen aan met onze inwoners, ons bestuur, bedrijven, andere overheidsinstanties en natuurlijk ook binnen het stadhuis met elkaar. We weten dat we elkaar nodig hebben en dat bundeling van onze kennis, inzicht en visies op de toekomst leidt tot de beste oplossingen voor onze inwoners voor nu en voor later. We zien samenwerking ook niet als iets vrijblijvends. We investeren actief in samenwerkingen vanuit de overtuiging dat we samen meer kunnen bereiken dan alleen, en dat we samen ook verantwoordelijk zijn voor het eindresultaat.

Opdracht

De afdeling Projecten, Programma’s en Interim Management (PPIM) van de gemeente Apeldoorn zoekt een gedreven en nauwkeurige projectondersteuner die een essentiële rol speelt in het ondersteunen van onze projectteams. Als projectondersteuner voer je afgebakende inhoudelijke, secretariële, administratieve en organisatorische taken uit op operationeel niveau. Jij zorgt ervoor dat de dagelijkse operationele zaken rondom de projecten goed verlopen, zodat de projectleider en het team zich kunnen richten op hun inhoudelijke werk.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding en organisatie van projectvergaderingen, bijeenkomsten en andere projectactiviteiten. Je maakt afspraken, verzorgt de verzending van agenda’s en stukken, doet de verslaglegging en zorgt voor de afhandeling en archivering van documenten. Jouw werk zorgt voor een gestructureerd en efficiënt verloop van de projecten, waarbij je de operationele ondersteuning biedt die nodig is om de projectteams optimaal te laten functioneren.

Wat ga je doen?

  • Voorbereiden en organiseren van projectvergaderingen, projectbijeenkomsten en andere projectactiviteiten;
  • Het maken van afspraken en verzorgen van de verzending van agenda’s en stukken;
  • Het opstellen van verslagen van projectvergaderingen en -activiteiten;
  • Afhandelen van administratieve taken, zoals archivering en documentbeheer;
  • Ondersteuning bieden aan het projectteam bij operationele vraagstukken;
  • Zorgen voor de opvolging van actiepunten en het bewaken van de voortgang op administratief gebied.

Vereisten

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  2. Het ingediende CV bevat maximaal 3 pagina’s. Alle extra pagina’s boven de gevraagde 3 pagina’s worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst.
  3. De kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde MBO+ opleiding op het gebied van bedrijfsadministratie, secretarieel, of vergelijkbaar.
  4. De kandidaat heeft ervaring met de taken zoals genoemd in het functieprofiel.
  5. De kandidaat is per 1 juli 2025 beschikbaar voor 32 – 36 uur per week.
  6. Het maximale uurtarief is € 52,50 exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer.

Gunningscriteria

  1. Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie van maximaal 2 pagina’s (met lettertype Arial grootte 10 of 12) voor de opdracht, waarin minimaal in wordt gegaan op:
  • Over welke vaardigheden en competenties beschikt u, die volgens u nodig zijn voor deze opdracht;
  • Licht toe waarom u geschikt bent voor deze opdracht en waarom u de beschreven taken uit de functieomschrijving kunt uitvoeren.

De gemeente Apeldoorn vindt het belangrijk dat uit de motivatie naar voren komt dat de kandidaat energiek is, zelfstandig kan werken maar ook een teamspeler is en een aanpakker is die overzicht houdt (maximaal 100 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je bent flexibel, innovatief, loyaal, doortastend en stressbestendig.
  • Je bent verbindend en communicatief sterk.
  • Je hebt energie en weet dit over te brengen in de samenwerking.

Benodigd aantal professionals
Maximaal 3 (het definitieve aantal benodigde professionals is afhankelijk van de interne besluiten die genomen worden over de capaciteit van het team projectondersteuners)

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 19 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 18 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 17 juni 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.