Kennismanager – FEC Change Process & Learning

Aanvraagnummer: 12801
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Rabobank
Locatie: Utrecht
Uren per week: 36 per week
Tarief: 62 per uur
Duur van de opdracht: 11,5 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 14-07-2025
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 17-06-2025 12:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Details:
• We zijn op zoek naar 1 FTE;
• Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan;
• Leveranciers mogen slechts 1 kandidaat aanbieden. Mochten er door één partij meerdere kandidaten aangeboden worden, dan zullen wij alle kandidaten moeten afwijzen;
Als bevlogen FEC-professionals houden we het geld op het goede pad, voor onze klanten en de maatschappij. Om dit te realiseren werken onze analisten met werkinstructies in de kennisbank Delphi en versturen zij brieven, mails en SMS berichten naar onze klanten via de SupportHub. Je vervult in deze brede functie als kennismanager een belangrijke rol binnen het FEC-domein als het gaat om werkinstructies en klantcommunicatie.
Kom jij ons helpen om de communicatie richting onze klanten te optimaliseren?
Je zet jouw affiniteit met systemen en administratieve vaardigheden in op het plaatsen en verbeteren van klantcommunicatie in de SupportHub. De SupportHub is het systeem voor alle Nederlandse brieven, e-mails en SMS berichten. Alle klantcommunicatie wordt op korte termijn ook in het Engels toegevoegd. Je helpt daarnaast mee om het proces rondom de SupportHub te uniformeren en de werkwijze op het beheer van de klantcommunicatie in te richten. De focus gedurende deze opdracht ligt dus in eerste instantie op het optimaliseren van de klantcommunicatie.
Je kunt echter ook worden ingezet op de dagelijkse run-werkzaamheden van het team en op het redigeren van werkinstructies. Je stemt daarvoor met Procesmanagers af hoe je de aangeleverde teksten vertaalt naar leesbare content in taalniveau B1. Daarvoor gebruik jij je schriftelijke (communicatieve) vaardigheden. Je plaatst de content in de kennisbank Delphi en zorgt voor een juiste administratie rondom de werkinstructies. Je geeft een collega altijd de juiste details als hij/zij daarom vraagt.
Wat we graag willen terugzien is dat jij hoofd- en bijzaken kunt onderscheiden. Daarnaast bewaak je de samenhang tussen de processen in ARIS, de werkinstructies in de kennisbank Delphi en de klantcommunicatie in de SupportHub. Onze werkafspraken helpen jou hierbij en we denken altijd met elkaar mee. We helpen je ontwikkelen naar een professional als het gaat om kennismanagement. Jij wordt de sparringpartner die collega’s nodig hebben. Je bent al een echte teamspeler, behulpzaam, collegiaal proactief en klantgericht. En je hebt goede ideeën om de werkinstructies en de klantcommunicatie te optimaliseren of beter vindbaar te maken. Zo werken we samen we aan een ijzersterke bank.
Wij vinden de volgende vaardigheden passen bij een kennismanager:
• HBO Bachelor diploma;
• Uitstekende mondelinge én schriftelijke communicatieve vaardigheden;
• Snel inzicht in en affiniteit met IT systemen, je maakt je nieuwe systemen zeer snel eigen;
• Aantoonbare affiniteit met het optimaliseren van schriftelijke content en schrijven of redigeren op taalniveau B1;
• Kennis van FEC processen is een pré;
• Een oplossings- en resultaatgerichte instelling, je pakt eigenaarschap op werkzaamheden met een deadline;
• Nauwkeurig en oog voor details;
• Uitstekende Engelse taalvaardigheden;
• Ervaring met Azure DevOps, Scrum werken en kennisbank Delphi (incl. WAM omgeving) is een grote pré.
Wij zorgen ervoor dat je krijgt wat nodig is om als kennismanager bij FEC aan de slag te kunnen. Belangrijk om te weten is dat je in een informele cultuur terecht komt en dat er bij Kennismanagement al een aantal zeer enthousiaste collega’s werken die jou graag vooruithelpen. Wij willen je graag leren hoe wij werken, maar nog belangrijker, wij willen ook leren van jou.
Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
Aanvullende informatie:
• Er wordt hybride gewerkt, volgens het Rabobank @anywhere principe;
• Let op: loondienst-midlance constructies zijn conform Rabobankbeleid niet toegestaan. Geen kandidaten aanbieden via deze constructie. Controle vindt tevens plaats tijdens de screening;
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Rabobank) cao. Deze inzet valt in schaal 7 van de Rabobank cao;
• Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;
• De kandidaat mag op maximaal één aanvraag tegelijkertijd aangeboden worden. Dit betekent dat de kandidaat gedurende de exclusiviteitsperiode (4 werkdagen) alleen bij - Rabobank is aangeboden;
• Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;
• Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;
•