Projectleider Duurzaamheid

Aanvraagnummer: 12835
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Tytsjerksteradiel
Locatie: Burgum
Uren per week: 16 - 36 per week
Tarief: 115 per uur
Duur van de opdracht: 5,5 maanden
Regio: Friesland
Startdatum: 14-07-2025
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 23-06-2025 23:59
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Opdracht omschrijving
Team Duurzaamheid zoekt een ervaren Projectleider Duurzaamheid voor de coördinatie van een intergemeentelijk onderzoek binnen ANNO-verband. Het doel van het onderzoek is om te verkennen hoe gemeenten kunnen investeren in lokale hernieuwbare energieopwekking, via:
- aansluiting bij bestaande lokale vergunde initiatieven,
- ontwikkeling van eigen energieopwekprojecten, of
- oprichting van een gemeentelijk energie- of warmtebedrijf.
Het onderzoek moet uiterlijk in het eerste kwartaal van 2025 worden afgerond. Op basis van de uitkomsten volgt bestuurlijke besluitvorming binnen de vier ANNO-gemeenten. Afhankelijk van deze besluitvorming kan de opdracht worden verlengd en uitgebreid met een vervolgtraject gericht op de implementatie van de gekozen energie-oplossing.
Deze functie is ingeschaald in schaal 11 cao SGO.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
Verantwoordelijkheden
De projectleider is verantwoordelijk voor de correcte uitvoering van dit intergemeentelijk onderzoek, inclusief afstemming met de externe begeleidende partij en de intergemeentelijke projectgroep. Hierbij houd je rekening met juridische, financiële en organisatorische impact. Je zorgt voor een tijdige en bestuurlijke afronding van het onderzoek in de vier ANNO-gemeenten.
Verder is de kandidaat integraal verantwoordelijk voor:
- Leiden en coördineren van (complexe) projecten in het fysieke en economische domein;
- Bewaken van budgetten, subsidieaanvragen en planning;
- Voorbereiden Bestuurlijke besluitvorming en opstellen van voortgangsrapportages;
- Begeleiden van trainees.
III. Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
v.
m. een spoedopdracht. De gesprekken vinden plaats op woensdag 25 juni 2025.
Kwaliteit (eisen)
Gunningscriteria
Sortering
Gewicht van prijs : 40 %
Gewicht van kwaliteit : 60 %
Uitleg gunningscriteria
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
Prijs (eisen)
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
De kandidaat die we zoeken:
- beschikt over goede communicatieve- en adviesvaardigheden;
- heeft overtuigingskracht;
- is proactief;
- is dienstverlenend;
- is flexibel;
- werkt graag binnen teamverband.
Fase 2: Het interview
Beschrijving (uitleg)
Als Inschrijver in de top 3 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Reageer nu op deze opdracht!
(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!
Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.
Contactgegevens
Boekweitland 32
3764ZL Soest
Nederland
Tel/WhatsApp: 035-2063100
Mail: info@depubliekepartner.nl
KVK: 95135375
BTW: NL867016589B01
Regio's
ZZP opdrachten Flevoland
ZZP opdrachten Zuid-Holland
ZZP opdrachten Zeeland
ZZP opdrachten Friesland
ZZP opdrachten Overijssel
ZZP opdrachten Utrecht
ZZP opdrachten Noord-Brabant
ZZP opdrachten Groningen
ZZP opdrachten Drenthe
ZZP opdrachten Gelderland
ZZP opdrachten Limburg
Vakgebieden
ZZP opdrachten Communicatie en Voorlichting
ZZP opdrachten Financiën en Economische zaken
ZZP opdrachten ICT en Automatisering
ZZP opdrachten Infrastructuur en Civiele Techniek
ZZP opdrachten Juridisch en Regelgeving
ZZP opdrachten Onderwijs en Opleiding
ZZP opdrachten Openbare Orde en Veiligheid
ZZP opdrachten Project en Programmamanagement
ZZP opdrachten Ruimtelijke Ordening en Milieu
ZZP opdrachten Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling