Medewerker Klantenservice – Rabo Smartpay

De afbeelding toont het woord "Rabobank" in blauwe, vetgedrukte en cursieve letters op een witte achtergrond.

Aanvraagnummer: 12960
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Rabobank
Locatie: Utrecht
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: 45 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 04-08-2025
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 18-06-2025 15:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Details:
• We zijn op zoek naar 3 FTE;
• Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan;
• Leveranciers mogen slechts 2 kandidaten aanbieden. Mochten er door één partij meerdere kandidaten aangeboden worden, dan zullen wij alle kandidaten moeten afwijzen;
• 36 uur per week (min 32 uur);
• Tijdens opleiding de 1e 2 weken volledig (5 dagen)verplicht werkzaam op kantoor Winthontlaan in Utrecht;
• Gezamenlijke start als groep op 4 augustus;
• Ervaring Klantcontact.

Opleidingsprogramma en startdatum
Op 4 augustus start jouw avontuur bij ons met een opleidingsprogramma van 4 weken. Tijdens deze periode ben je volledig beschikbaar om je alle kennis en vaardigheden eigen te maken die je nodig hebt om succesvol te zijn in je rol. Zo ziet jouw training eruit:
• Week 1 & 2 – Product- en casustraining
Je begint met een stevige basis: je leert alles over onze producten, diensten en de meest voorkomende klantvragen. Door middel van praktijkgerichte casussen raak je vertrouwd met de inhoud en onze werkwijze. De eerste twee weken zijn volledig op kantoor in Utrecht.
• Week 3 & 4 – Meeluisteren en oefenen met een buddy
Je gaat aan de slag met een ervaren collega aan je zijde. Samen luister je mee met echte klantgesprekken en oefen je zelf ook met bellen. Zo leer je in een veilige omgeving de kneepjes van het vak.
• Vanaf week 5 – Zelfstandig bellen
Tijd om het zelf te doen! Je gaat zelfstandig klantgesprekken voeren, uiteraard met begeleiding en feedback waar nodig. Zo groei je snel in je rol en bouw je zelfvertrouwen op.

Verder vind je dit misschien fijn om te weten:
• Opdracht is voor de duur van 1 jaar;
• Gesprekken vinden plaats via een videocall;
• De antwoorden op veelgestelde vragen vind je op rabobank.jobs/nl/veelgestelde-vragen;
• Een beoordeling van de betrouwbaarheid behoort tot de procedure;
• Dinsdag is een vaste kantoordag in Utrecht, de rest van de week kan je vanuit huis werken. Je mag uiteraard ook werken op een kantoor bij jou in de buurt;
• De eerste twee weken word je ingewerkt op het kantoor in Utrecht.
_________________________________________________________________________________________________________________

Wil jij als Medewerker Klantenservice Rabo Smartpay het eerste aanspreekpunt zijn voor (MKB) zakelijke klanten die gebruik maken van de Rabobank e-commerce producten?

Jij & jouw functie
Als Medewerker Klantenservice draag je bij door, naast het beantwoorden van vragen, jouw commerciële vaardigheden in te zetten om de relatie met onze bestaande klanten verder uit te breiden. Dit doe je door bijvoorbeeld door actief met klanten mee te denken naar onze oplossingen. Met jouw pro actieve inzet en inzichten verras je jouw gesprekspartner en help je de klant succesvoller te ondernemen. Je zet alles in het werk voor onze gezamenlijke missie: “Together for a delightful customer experience”.

Prettig samenwerken
• binnen het domein Operations Payments & Savings;
• samen met 25 directe collega’s;
• 32-36 uur per week.*
*32-36 uur/5 werkdagen, dit betekent dat je iedere week 32-36 uur wordt ingeroosterd, verspreid over 5 werkdagen. Je wordt minimaal 6 uur per dag ingeroosterd. Daarnaast Flexibele begin- en eindtijden: de supportdesk is bereikbaar op ma-vrij van 08:00-18:00 en op zaterdag van 09:00-17:30. De weekenddienst wordt na een inwerkperiode ingeroosterd. Het rooster is minimaal 4 weken van tevoren bekend.

Een gemiddelde werkdag
Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-do lijst staat? Denk bijvoorbeeld aan het beantwoorden van vragen per telefoon, chat en e-mail die zowel functioneel als commercieel van aard zijn. Binnen E-commerce ondersteun je de volgende producten: Rabo Smart Pay en Rabo Identity Services (o.a. iDiN). Zie voor meer informatie onze websites: www.rabobank.nl/smartpay en www.rabobank.nl/ris

Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team.

Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag.
Ons supportteam 1e lijn maakt onderdeel uit van het domein Operations Payments & Savings. Ons team bestaat uit 25 enthousiaste collega’s. Op de afdeling staat klantfocus en collegialiteit centraal. We werken samen aan een open en eerlijke cultuur waarin ruimte is voor feedback. Wij geloven namelijk dat een positieve cultuur doorwerkt in het behalen van de 9+ klantbeleving.

Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 gedreven team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent
• Minimaal MBO-4 diploma in bezit;
• Wft basis is een pré;
• Oplossingsgericht, analytisch vermogen;
• Klantgericht;
• Ervaring met (telefonisch) klantcontact is een pré;
• Ervaring met servicegericht outbound bellen is een pré;
• Teamplayer en hulpvaardig;
• Hands-on mentaliteit.

Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.

Aanvullende informatie:
• Er wordt hybride gewerkt, volgens het Rabobank @anywhere principe;
• Let op: loondienst-midlance constructies zijn conform Rabobankbeleid niet toegestaan. Geen kandidaten aanbieden via deze constructie. Controle vindt tevens plaats tijdens de screening;
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Rabobank) cao. Deze inzet valt in schaal 5 van de Rabobank cao;
• Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;
• De kandidaat mag op maximaal één aanvraag tegelijkertijd aangeboden worden. Dit betekent dat de kandidaat gedurende de exclusiviteitsperiode (4 werkdagen) alleen bij - Rabobank is aangeboden;
• Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;
• Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;