Regisseur Jeugd

Aanvraagnummer: 13088
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Haaksbergen
Locatie: Haaksbergen
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 23-06-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Haaksbergen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Haaksbergen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). gemeente Haaksbergen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatietekst Gemeente Haaksbergen
Wie zijn wij?
Bij de gemeente Haaksbergen werken ongeveer 180 medewerkers. Samen met inwoners, verenigingen, maatschappelijke organisaties en ondernemers werken we aan een samenleving die past bij onze gemeente. Dat doen we met een Toekomstvisie als vergezicht en aan de hand van een Verbeterprogramma. We hebben de komende jaren drie belangrijke prioriteiten. We willen de organisatie versterken, de financiën op orde krijgen en de relatie met de gemeenschap verbeteren. Dat is hard werken. Elke dag weer. De samenleving vraagt veel van ons. Inwoners willen meer dan ooit meepraten. Dat gesprek willen wij graag aangaan, omdat de beste plannen samen met inwoners tot stand komen. Help jij meebouwen aan onze relatie met onze gemeenschap?
Missie “We maken ons sterk voor een fijn en veilig Haaksbergen, waar inwoners prettig kunnen leven, ondernemers zich kunnen ontwikkelen en bezoekers kunnen genieten. Daarvoor hebben we elkaar nodig, want we geloven in de kracht van samen.”
Visie “In Haaksbergen werken we samen. Voor elkaar en met elkaar. Want noaberschap zit in al onze vezels. We bouwen aan een vitale organisatie die soepel kan inspelen op de steeds veranderen uitdagingen. De gemeenschap kan op ons rekenen. Daar gaan we voor!”
Opdracht
Wil je in een dynamische gemeente werken waar jouw klantgerichte en doortastende aanpak wordt gewaardeerd? Word voor 6 maanden onze Regisseur Jeugd en geef regie aan de zorg die kinderen en gezinnen nodig hebben. De teams Jeugd & Onderwijs en Zorg & Welzijn zorgen ervoor dat inwoners kunnen meedoen, in de breedste zin. We voeren taken uit op het gebied van de Wmo, Participatiewet en de Jeugdwet. Leuk werk in een werkomgeving waar altijd van alles gebeurt. Wij zoeken voor de periode van 6 maanden een collega die deze mooie functie gaat invullen.
Wat ga je doen als Regisseur Jeugd?
Als Regisseur Jeugd ben jij hét aanspreekpunt voor het gezin. Je voert vraaggestuurde gesprekken uit op de verschillende levensdomeinen waarbij je de hulpvragen van de kind/kinderen en ouders analyseert en verheldert. Jij voert de regie op de zorg die je inzet en je voert evaluatiegesprekken met zorgleveranciers en met kind/ kinderen en ouders.
Verder zit je Multidisciplinaire overleggen (MDO’s) voor. Je bent verantwoordelijk voor een goede afhandeling van indicaties, rapportages en beschikkingen en je hebt een eigen caseload.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal een HBO-bachelor niveau ;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring al regisseur jeugd;
3. Aantoonbare kennis van wetgeving en financiering op het terrein van de Jeugdwet;
4. Een SKJ-registratie (voor de functie van regisseur jeugd een vereiste, benoem dit met registratienummer in het cv);
Gunningscriteria
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van zorg / social work / jeugd (25 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als regisseur jeugd binnen een gemeente (40 punten);
7. Aantoonbaar beschikbaar te werken op het gemeentehuis (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het analyseren van casuïstiek en dit vertalen naar plannen van aanpak (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Iemand die goed kan samenwerken en kan doorpakken;
- In staat om in oplossingen te denken en buiten de kaders te zoeken;
- In staat om vanuit positieve gezondheid en systeemgericht te werken;
- Planmatig, proactief, doortastend en gedreven;
- Flexibel en klantgericht;
- Overtuigingskracht en goede contactuele vaardigheden, zowel mondeling (stevige gesprekspartner) als schriftelijk (verslaglegging);
- Het inzicht om verder te kijken dan het individu en alle aspecten van de leefomgeving in te zetten om een situatie positief te beïnvloeden.
Benodigd aantal professionals
1
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Uitzend- en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie zoals gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
- BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Indien de opdrachtnemer een uitzend- of uitleenbedrijf betreft dat is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien de opdrachtnemer een uitzend- of uitleenbedrijf betreft dat niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: Nee.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 25 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 23 juni 2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.