Medewerker Frontoffice Sociaal Domein

Rode banner met witte typografie met daarop "land van cuijk" onder een abstract logo bestaande uit een horizontale lijn en een gebogen lijn die een gezicht vormt.

Aanvraagnummer: 13223
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Land van Cuijk
Locatie: Boxmeer
Uren per week: 36 per week
Tarief: 0 - 75 per uur
Duur van de opdracht: 2,5 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 27-06-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Opdrachtomschrijving

Met de aankomende vakantieperiode en een team wat momenteel niet op sterkte is voorzien wij knelpunten in het eerste klantcontact met inwoners die bellen met een vraag op het gebied van WMO, Participatiewet en Jeugd.

Daarom zijn wij op zoek naar een inhuurkracht die minimaal 32 tot 36 uur beschikbaar is.

Als Frontofficemedewerker sociaal domein ben jij de eerste contactpersoon voor de inwoner die belt met een hulpvraag. Met een brede kennis van het sociaal domein weet je de vraag van de inwoner duidelijk te krijgen en beantwoord je waar mogelijk de vraag of ga je op zoek naar het antwoord en bel je de inwoner later terug. Je weet in te schatten wanneer de vraag doorgezet dient te worden naar de consulenten WMO, PW of Jeugd.

Je schat in of er een keukentafel gesprek nodig is dan wel een telefonisch consult met de inwoner. Voor het aandachtsgebied WMO plan je deze afspraken direct in. Dit doe je in de door de consulent aangegeven momenten in de agenda's. Waar nodig stem je af met de consulent voordat je een afspraak plant of een vraag beantwoordt.

Je legt de hoofdlijnen van het gesprek duidelijk en bondig vast.

Naast de telefonische contact momenten plan je de afspraken in met de inwoner en de consulent daar waar de beschikking afloopt zodat de consulent tijdig kan beoordelen of een beschikking al dan niet verlengd dient te worden.

Kandidaatomschrijving

Je bent communicatief sterk, dat betekent dat je goed door kan vragen en luisteren maar ook daadkrachtig kunt zijn.

Secuur in het vastleggen van informatie

Goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheden

MBO opleiding

2 jaar ervaring met Frontoffice werkzaamheden of werkzaamheden als consulent op het gebied van het sociaal domein

Omdat aanwezigheid op kantoor gewenst is maximaal 1 uur reisafstand.



Deze opdracht is NIET geschikt voor ZZP. Interviewplanning
De gesprekken staan gepland op 30 juni. Toelichting op rooster
32 tot 36 uur.

Eisen

  • MBO-opleiding
  • Ervaring
  • 2 jaar ervaring op het gebied van frontoffice in combinatie met sociaal domein
  • Full time (32-36 upw) aanwezig op kantoor

  • Gunningscriteria



    Weging prijsdeel: 20 %

    Ervaring: weging 50 % Gerichte ervaring (minimaal 2 jaar) met frontofficewerkzaam-heden in combinatie met kennis van de WMO en partict;'>50 %

    Reisafstand: weging 5 % Niet meer dan 1 uur reit;'>5 %

    Interview: weging 25 % Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

    Reageer nu op deze opdracht!

    (Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

    Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.