Assistent-projectleider Woningbouw Kersenweide

Aanvraagnummer: 13299
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Bunnik
Locatie: Odijk
Uren per week: 20 per week
Tarief: 70 per uur
Duur van de opdracht: 9 maanden
Regio: 0
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 27-06-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Bunnik mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Bunnik. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”
Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.
Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.
Opdracht
Als assistent-projectleider ben je een onmisbare schakel binnen het projectteam. Je ondersteunt de projectmanager en andere betrokkenen op inhoudelijk en organisatorisch vlak. Dankzij jouw inzet blijven we op koers en verlopen de processen soepel. Daarnaast denk je actief mee met de projectmanager en vindt je het leuk om zelfstandig zaken op te pakken.
Je gaat werken aan de gebiedsontwikkeling Kersenweide, de taken zijn onder andere:
- Het projectteam ondersteunen bij de voorbereiding, planning en uitvoering van projectactiviteiten;
- Deelname aan werkgroepen voor deelproducten en in afstemming met het projectteam hier sturing aan geven;
- Voorbereiden en indienden van complexe subsidieaanvragen;
- Participatiebijeenkomsten voorbereiden en faciliteren met inwoners, ontwikkelaars en andere stakeholders;
- Helpen bij het opstellen van bestuurlijke stukken zoals college- en raadsvoorstellen;
- Zorgen voor tijdige en juiste beslisinformatie voor alle betrokkenen;
- Helpen bij het bewaken van de voortgang van het project (planningen, deadlines, procesafspraken);
- Werken aan een helder overzicht van afspraken, documenten en communicatie.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een ondersteunende functie binnen gebiedsontwikkeling of woningbouwprojecten;
4. Aantoonbare werkervaring binnen of in opdracht van een gemeente;
5. Minimaal 2 dagen per week beschikbaar op locatie in Bunnik; overige uren hybride.
Gunningscriteria
6. Aantoonbare werkervaring in projecten binnen een gemeente (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het aansturen van adviesbureaus (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met subsidieaanvragen (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het voorbereiden / organiseren van participatiebijeenkomsten (10 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met stakeholdermanagement (5 punten);
11. Aantoonbare werkervaring met complexe woningbouw- of gebiedsontwikkelingprojecten (35 punten)
a. Minder dan 1 jaar of geen aantoonbare werkervaring (0 punten).
b. 1 jaar aantoonbare werkervaring (10 punten);
c. 2 jaar aantoonbare werkervaring (20 punten);
d. 3 jaar aantoonbare werkervaring (30 punten);
e 4 of meer jaar aantoonbare werkervaring (35 punten);
12. Uurtarief maximaal €70 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werk verkeer (5 punten).
Competenties
- Je hebt een positieve werkhouding.
- Digitale vaardigheid: je bent goed in het organiseren van digitale samenwerking en je vindt snel je weg in programma’s/systemen.
- Leergierig, je bent bereid om nieuwe kennis en inzichten op te doen en deze effectief toe te passen.
- Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om te schakelen tussen verschillende belangen en disciplines.
- Een proactieve, gestructureerde en zelfstandige werkhouding.
- Je bent accuraat.
- Je bent sociaal en communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je bent creatief in het vinden van oplossingen en past dit ook toe.
- Je denkt en werkt in oplossingen en/of mogelijkheden.
- Je kunt goed zelfstandig werken, maar je bent daarnaast ook een netwerker, zowel binnen de organisatie als daarbuiten; je bent in staat verbindingen te leggen.
- Je bent organisatie- en bestuurlijk sensitief en werkt graag samen.
- Je bent besluitvaardig, je stelt prioriteiten en je werkt gestructureerd.
- Je bent integer en bereid een integriteitsverklaring te ondertekenen.
Functieschaal Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals 1.
CV-eisen Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr, dagen in afstemming met opdrachtgever.
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning De gesprekken bij de gemeente worden in overleg ingepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 27 juni 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.