BAG/WOZ werkvoorbereider

Aanvraagnummer: 14055
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente 's Hertogenbosch
Locatie: Stadskantoor 's-Hertogenbosch
Uren per week: 36 per week
Tarief: 0 - 75 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 02-09-2025
Optie tot verlenging: 2 x 12 maanden
Sluitingsdatum: 15-07-2025 07:00
LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Opdrachtomschrijving
Een werkvoorbereider is medeverantwoordelijk voor het verkrijgen en beheren van een actueel, tijdig en volledig bestand ten behoeve van de uitvoering van de Wet waardering onroerende zaken (WOZ) en de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG).De werkvoorbereider gaat samen met de collega-werkvoorbereiders de volgende taken verrichten:
- Bijhouden en onderzoeken van de BAG- en WOZ-objectafbakening (splitsing/samenvoeging/huisnummering).
- Koppelen van verblijfsobjecten en panden
- Bijhouden van aan- en verbouw.
- Tijdig registreren en archiveren van brondocumenten conform wettelijke vereisten en termijnen.
- Het onderhouden, controleren en verbeteren van de objectkenmerken.
Dit alles naar aanleiding vergunningen, digitale bouwtekeningen, luchtfoto’s, bezwaarschriften, permanente marktanalyse (PMA), kadastrale mutaties en andere constateringen/terugmeldingen.
Het inwerken dient op kantoor plaats te vinden. Wanneer zelfstandig klaar om het werk op te pakken mag dit voor maximaal vijftig procent vanuit huis verricht worden.
KandidaatomschrijvingOnze ideale kandidaat heeft:
- Universitair werk- en denkniveau;
- Afgeronde WOZ-opleiding
- Afgeronde BAG-opleiding
- Aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied bij gemeenten;
- Kennis van / Affiniteit met geautomatiseerde gemeentelijke systemen;
- Bewezen ervaring met bouwtekeningen lezen
- Kennis en ervaring met de WOZ en/of BAG
- Affiniteit met automatisering en geo-informatie
- Zorgvuldig en flexibel
- Teamspeler
- Goede contactuele eigenschappen
Met de top 3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
De gesprekken vinden plaats op maandagmorgen 21 juli 2025.De uitnodigingen voor deze gesprekken worden uiterlijkdonderdag 17 juli 2025verzonden. Toelichting op rooster
Afhankelijk van de trajecten veelal op stadskantoor. Na de inwerkperiode is gedeeltelijk thuiswerken bespreekbaar (maximaal 50%). Bijlagen
Eisen
- Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
- Verklaring omtrent het gedrag
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Opleiding: weging 20 % Training in samenhang tussen BAG en WOZ. Dit blijkt duidelijk uit zijn/t;'>20 %
Werkervaring: weging 15 % De kandidaat heeft recente werkervaring en kennis van Key2BAG en Key2Belastingen. Dit blijkt duidelijk uit haart;'>15 %
Kennis en ervaring: weging 20 % De kandidaat heeft recente ervaring met Djuma en Ortax. Dit blijkt duidelijk uit haart;'>20 %
Interview: weging 25 % Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.