Ervaren secretaris Commissie bezwaar algemene zaken

Aanvraagnummer: 14106
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeenschappelijke regeling 1Stroom
Locatie: Duiven
Uren per week: 12 - 20 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 10-07-2025 09:00
LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de opdrachtgever mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De opdrachtgever merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geïnvesteerd en ze stellen beleid op.
De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen ‘flexen’ hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun ‘eigen’ gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.
Waar staan wij voor?
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.
Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.
Opdracht
Secretariaat Commissie bezwaar algemene kamer. De commissie behandelt bezwaarschriften over een breed scala aan onderwerpen, zoals: Omgevingsrecht, Verkeer, Subsidies (mits niet behandeld door de sociale kamer), Algemeen juridische zaken, Andere zaken die niet specifiek onder de sociale kamer vallen.
Vanwege plotelinge uitval van onze vaste secretaris zoeken we een ervaren secretaris, die de werkvoorraad snel in kaart kan brengen en de nodige interventies kan inzetten om te zorgen dat de bezwaren tijdig en kundig kunnen worden afgewikkeld.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als secretaris bezwaar commissie;
3. Een aantoonbare afgeronde rechten opleiding op hbo bachelor;
4. Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsinstelling in de afgelopen 3 jaar.
Gunningscriteria
5. Aantoonbare afgeronde opleiding binnen het vakgebied van commisie bezwaar (benoem dit duidelijk in het cv) (35 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met inspringen in een lopende werkvoorraad waarbij orde op zaken gesteld moest worden (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris bezwaar commissie (20 punten);
8. Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2025 voor 12 tot 20 uur per week (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
- Klantgericht
- Tactisch gedrag
- Resultaatgericht werken
- Organiseren
- Analyserend vermogen
- Plannen en organiseren
Benodigd aantal professionals 1.
Functieschaal Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: De kandidaat is vrij in het kiezen van de werkdagen. De hoorzittingen vinden plaats op maandagavonden.
Is hybride werken mogelijk: Ja
Planning De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 16 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn ontvangen uiterlijk op maandag 14 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 10 juli 2025, 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.