Toezichthouder fiscaal parkeren

Aanvraagnummer: 14291
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Doesburg
Locatie: Doesburg
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 11-07-2025 09:00
LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Uitvoeringsvoorwaarde:
“Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Doesburg mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Doesburg. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).”
Organisatie
Doesburg is een kleine gemeente van zo'n 11.000 inwoners. Met ruim 100 medewerkers zorgen we ervoor dat het voor inwoners, ondernemers en bezoekers prettig wonen, werken en recreëren is in onze stad.
Wat maakt werken bij Doesburg fijn? We zijn een compacte en dynamische organisatie, volop in ontwikkeling. De organisatie is verdeeld in vier afdelingen, met daarin samenwerkende teams die staan voor goede dienstverlening aan de inwoners. De verantwoordelijkheid ligt laag binnen de organisatie en de lijnen met het bestuur zijn kort. In een team werk je samen met behulpzame en talentvolle collega’s in een informele sfeer.
In Doesburg krijg je de kans om alles uit jezelf te halen, kun je je eigen werk regisseren en heb je een breed takenpakket. Spreekt dat je aan? Kom dan werken bij de gemeente Doesburg!
Serviceteam
Parkeertoezicht maakt onderdeel uit van het serviceteam. In dit team zitten 8 andere collega’s die het dagelijks operationeel onderhoud verrichten aan onze mooie stad . Dezelfde locatie als waar de collega’s van ons beheerteam hun dag starten. Dat betekent korte lijntjes, snel afstemmen met elkaar en een goed zicht op de praktijk van alledag. Bij beheer gaan we over alle facetten van de Doesburgse leefomgeving: groen en spelen, verkeer, reiniging en grondstoffenbeheer, riolering, wegbeheer en handhaving en de bijbehorende informatie.
Opdracht
De fiscaal Parkeerbeheerder worden ingezet t.b.v. de parkeerhandhaving op straat. Er wordt gecontroleerd op betalingen/vergunningen tijdens het parkeren in centrum Doesburg en vergunningsgebieden en leggen evt. naheffingsaanslagen (“bekeuren”) op. De parkeerbeheerder werkt alleen in uniform van toezicht. Een rijbewijs is een pré.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting van Handhaver, Toezicht en Veiligheid;
3. Beschikbaar voor 36 uur per week;
4. Goede beheersing van de Duitse en Engelse taal (benoem dit duidelijk in het cv);
5. Aantoonbare werkervaring met het uitoefenen van toezichtwerk;
Gunningscriteria
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het onderhouden van contacten met inwoners. (licht dit duidelijk toe in het cv) (30 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder (30 punten);
8. Je bent in het bezit van een BOA getuigschrift (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
9. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de duur van de opdracht kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Samenwerker;
- Hands-on mentaliteit, denkende doener;
- Verbaal en non-verbaal een vriendelijke gastheer, maar ook kunnen optreden;
- Stressbestendig;
- In staat om snel contacten te leggen en goed te onderhouden, intern en extern;
- Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
- Het afhandelen van bezwaren en hierover rapporteren;
- Zelfstarter vanuit verantwoordelijkheid en kaders;
- Rechtlijnig zijn;
- Om kunnen gaan met teleurgestelde, soms boze parkeerders.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 4/5. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
3-5.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: te bepalen in overleg, graag uitgaand van het gemiddeld aantal te werken uren.
Is hybride werken mogelijk: nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg gepland met de kandidaten. Kandidaten die hiervoor zijn uitgenodigd ontvangen uiterlijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 14 juli 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.