Secretaris Kwaliteitsteam Crailo

Logo van crailo met een gestileerd zeshoekig ontwerp naast het woord "crailo" in strakke, moderne typografie.

Aanvraagnummer: 14496
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Crailo
Locatie: Hilversum
Uren per week: 0 - 8 per week
Tarief: 110 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-09-2025
Optie tot verlenging: 2 x 12 maanden
Sluitingsdatum: 14-07-2025 09:00

LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Organisatie
De gemeenten Gooise Meren, Hilversum en Laren hebben gekozen voor een gezamenlijke en integrale ontwikkeling van het plangebied Crailo. Voor de uitvoering van de ontwikkeling is GEM Crailo BV opgericht. Doelstelling is om een samenhangend en onderscheidend woon- en werkgebied te realiseren met 590 woningen en circa 5 hectare bedrijvigheid met hoge ambities op het gebied van biodiversiteit, mobiliteit en energie. Voor het realiseren van deze gebiedsontwikkeling is GEM Crailo op zoek naar een projectleider gebiedsontwikkeling.

 Opdracht
GEM Crailo heeft een zelfstandig functionerend Kwaliteitsteam. Dit kwaliteitsteam heeft als taak er op toe te zien dat (bij de uitvoering van projecten) op een goede manier uitwerking wordt gegeven aan de ruimtelijke kwaliteitsambities en kaders van het Beeldkwaliteitplan Buurtschap Crailo.
Het kwaliteitsteam brengt daarvoor gevraagd schriftelijke adviezen uit over voorlopige ontwerpen (VO), definitieve ontwerpen (DO) en (principe/vooroverleg) aanvragen omgevingsvergunning voor bouwen alsmede omgevingsvergunningen voor binnenplans afwijken en werken en werkzaamheden waarbij de ruimtelijke kwaliteit onderdeel is van het afwegingskader.

Voor dit kwaliteitsteam is GEM Crailo op zoek naar een secretaris. De secretaris is het eerste aanspeekpunt voor het kwaliteitsteam. Hij of zij vervult – onder regie van de voorzitter – in ieder geval de volgende taken: bewaken van het proces, opstellen van de agenda en notulen, maken van afspraken met bezoekers, afhandelen van de advisering van het kwaliteitsteam, de interne dossiervorming binnen de GEM Crailo, het opstellen van het jaarverslag en organiseren van evaluatiegesprekken.

Vereisten
1. Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor of wo master niveau in de richting van architectuur, architectuurgeschiedenis en/of stedenbouw;
2. Aantoonbare werkervaring in een commissie of team voor ruimtelijke kwaliteit, bijvoorbeeld als lid of secretaris;
3. Een maximaal uurtarief van € 110,00 exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer. 

Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een commissie of team voor ruimtelijke kwaliteit, bijvoorbeeld als lid of secretaris; in de afgelopen 10 jaar (60 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het op een objectieve en duidelijke wijze op schrift vastleggen van mondeling gegeven adviezen in het kader van ruimtelijke kwaliteit (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het zorgvuldig organiseren en administreren van bijeenkomsten met de bijkomende documentatie in het kader van advisering van aanvragers en besluitvormers (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Accuraat
- Goede schriftelijke en taalkundige vaardigheden
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden
- Organisatorisch sterk
- Administratief sterk

Indexering tarief
Bij goed functioneren kan in gezamenlijk overleg met beide partijen eventueel een marktconforme indexering plaatsvinden, passend bij het bedrijfsbeleid van beide partijen, op basis van de jaarmutatie van een indexcijfer dat aansluit bij de aard van de functie. Indexering kan maximaal één keer per jaar plaatsvinden en pas na 12 contractmaanden.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij GEM Crailo zijn gepland op dinsdag 22 juli en/of woensdag 23 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 21 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 14 juli 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!