Aanvraagnummer: 844
Organisatie: Gemeente IJsselstein
Locatie: IJsselstein
Uren per week: 32 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-04-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Organisatie onderdeel
De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.
Opdracht
vervangen van beleidsadviseur welzijn(ouderenbeleid)/overleg zorgorganisatie (Sante)/Spukregeling/Galaregeling
Competenties
- communicatief vaardig;
- Schriftelijk vaardig;
- Verbinder.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een gemeente (30 punten);
5. Een afgeronde opleiding op wo niveau (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met het uitvoeren en evalueren van gezondheid en ouderenbeleid (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van subsidiespelregels en uitvoering van nieuwe subsidiebudgetten (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met GALA en Spuk (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Vereisten / knock-outcriteria
1.
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
2. Een afgeronde opleiding op hbo niveau;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als beleidsadviseur ouderenbeleid.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9 Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op donderdag 18 april 2024
.
De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 17 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Gemeente faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.