Fraud Blocker Medewerker informatievoorziening binnen het team post en archief .

Medewerker informatievoorziening binnen het team post en archief

Logo van de gemeente edam volendam, met een gestreept schild in blauw, rood, geel en groen naast de tekst "gemeente edam volendam.

Aanvraagnummer: 1028
Organisatie: Gemeente Edam-Volendam
Locatie: Volendam
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: mei 2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Gemeente Edam-Volendam. Met meer dan 36.000 inwoners en een oppervlakte van ruim 8.000 hectare bestaat onze gemeente uit tien kernen en buurtschappen met een eigen verhaal, eigen tradities en een rijke cultuur. Vissers, boeren en stedelingen. Klederdracht, kaas, paling, veenweiden, polder, water, talloze monumenten, sport, toerisme en muziek. Nuchter, eigenwijs, sociaal, onafhankelijk, coöperatief, betrouwbaar, ambitieus, slagvaardig en werklustig.

Opdracht
De medewerker Informatievoorziening binnen het team Post en Archief draagt zorg voor:

  • De uitvoering van de taken en alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van post en archief, zowel fysiek als digitaal;
  • De advisering, controle en ondersteuning van de organisatie bij het inrichten van de duurzame toegankelijkheid van onze (digitale) informatie;
  • De ondersteuning van collega’s bij digitaal zaakgericht afhandelen en archiveren va digitale dossiers;
  • Kwaliteit monitoring en signalering van verbeteringen in (DIV) werkprocessen en deze te laten vertalen naar aanpassingen in de ICT-systemen;
  • Een bijdrage aan de ontwikkeling van het informatiebeleid en een signaal en advies voor de noodzakelijke aanpassingen, verbeteringen en de uitvoering daarvan.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 6 mei 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring al medewerker Informatiebeheer (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling (30 punten);
6. Aantoonbare kennis en werkervaring in het DIV-werkveld (20 punten);
7. Aantoonbare kennis van Decos JOIN (10 punten);
8. Aantoonbare kennis van Document Management Systemen (DMS)(10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/ de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten/ knock-outcriteria
1. Een afgeronde hbo opleiding op het gebied van informatiebeheer;
2. Aantoonbare kennis van Microsoft Office 365 applicaties;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker informatievoorziening.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 9 mei 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 7 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.