Aanvraagnummer: 1249
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 15-05-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
Je komt te werken bij het team Projectmanagement van de afdeling Ontwikkeling. Het team bestaat uit ongeveer 12 (assistent-/senior-) projectleiders. De afdeling bestaat daarnaast uit de taakvelden Grondzaken en Planeconomie, Civiel, Stedenbouw en Ondersteuning en de Taakeenheid Economie. De afdeling is verantwoordelijk voor de realisatie van woningbouwprojecten, bedrijvenparken, maatschappelijke voorzieningen, infra projecten en natuur- en recreatiegebieden.
Opdracht
De gemeente is voor het team Projectmanagement op zoek naar een junior projectmanager/ assistent projectleider gebiedsontwikkeling:
- Een pionier die samen met een projectmanager vormgeeft aan complexe projecten, iemand die ervan houdt om abstracte ideeën concreet te maken om tot een mooi project te komen;
- Iemand die het projectteam ondersteund en verbinding legt met relevante interne en externe partijen;
- Hij of zij zoekt de samenwerking met de projectmanager en weet op een goede manier om te gaan met tegengestelde belangen in een politieke omgeving;
- Houdt van opbouwen en onderhouden van een netwerk, samenwerken en het creëren van draagvlak staan centraal binnen de functie;
- Kan goed schrijven en is initiatiefrijk. Verslaglegging en het opstellen van adviezen en/of participatieplannen is een belangrijk onderdeel van de functie.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
3. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
4. De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als assistent/junior projectleider;
Gunningscriteria (weging)
6. Minimaal een opleiding op hbo bachelor niveau en op het gebied van Ruimtelijke ordening (20 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het ruimtelijk domein van een gemeente/overheidsorganisatie (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring als junior/ assistent projectleider op het gebied van gebiedsontwikkeling (50 punten);
9. Uiterlijk beschikbaar op 1 juni 2024 voor 36 uur per week (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 22 mei 2024 tussen 9.00 en 11.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 17 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken;
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.