Aanvraagnummer: 1308
Organisatie: Gemeente Nijkerk
Locatie: Nijkerk
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-05-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de
Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.
Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek . Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.
Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.
Opdracht
- Als juridische kwaliteitsmedewerker Wmo draag je zorg voor een goede uitvoering van de PDCA cyclus betreffende de (kwaliteit) van de dienstverlening;
- Je voert voorbereidende werkzaamheden uit voor de interne controle;
- Je draagt zorg voor het actueel bijhouden van procesbeschrijvingen, werkinstructies, werkafspraken en documenten voor het sociale team;
- Je adviseert en ondersteunt consulenten bij het uitvoeren van hun werkzaamheden. Zowel op inhoud als proces;
- Je adviseert beleidsmedewerkers t.a.v. de praktische uitvoerbaarheid van (nieuw) beleid, en je bent een sparringpartner voor beleid;
- Je toetst rapporten en beschikkingen op doelmatigheid en rechtmatigheid;
- Je genereert verbetermaatregelen voortvloeiend vanuit controles dan wel op basis van input vanuit de uitvoering;
- Je ondersteunt de consulenten en vertegenwoordigd het college bij klachten, bezwaar en beroep.
Als kwaliteitsmedewerker kom je te werken in een dynamische omgeving waarin je constant blijft schakelen tussen wat moet en wat écht moet. Hierin blijf je de spin in het web en ga je samen met je collega’s de algehele kwaliteit naar een hoger niveau tillen.
Je komt, samen met je collega’s kwaliteitsmedewerkers, te werken in het Wmo team. Het is een omgeving waarin ieders expertise wordt gewaardeerd en waar ruimte is voor creativiteit en innovatie.
Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘ Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019);
2. Een afgeronde opleiding hbo-bachelor niveau in de richting van Sociaal Juridische Dienstverlening, Juridisch Kwaliteitsmedewerker Sociale Dienstverlenging;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de Wmo-wet;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in klachten- en bezwaar procedures.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op Kwaliteitsmedewerker waarbij Wmo wetgeving is uitgevoerd (45 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in klachten- en bezwaar procedures (45 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met Suite / een bepaald systeem?? (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja gedeeltelijk.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 23 mei 2024 van 13:00 uur tot 16:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen op dinsdag 14 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Uitzend/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019) .