Fraud Blocker Planner - Freelance Opdrachten

Planner

Logo van de Nederlandse politie, met het woord "politie" in blauw met een embleem van een open boek en een vlam erboven.

Aanvraagnummer: 1470
Organisatie: Nationale Politie
Locatie: Nationale Politie
Uren per week: 36
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-08-2024
Optie tot verlenging: Maximaal 1 x 12 maanden
Sluitingsdatum: 24-05-2024 12:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Je verzorgt zelfstandig de roosters van de teams en afdelingen binnen de landelijke eenheid. Je houdt rekening met landelijke wetgeving, interne afspraken en resultaatafspraken op team-, districts- en eenheidsniveau. Tevens speel je met jouw planning in op onvoorziene omstandigheden, zoals verzuim. Je maakt ramingen voor de komende periode waarbij je in de gaten houdt of werkaanbod en benodigde capaciteit op elkaar aansluiten. Je werkt samen met andere planners en senior planners van je eigen planunit en met andere planunits.


Type inzet

Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er te worden uitgevoerd.

Hybride werken behoort tot de mogelijkheden, je wordt minimaal één en soms twee dagen op locatie verwacht voor de samenwerkingsdag. Deze dag is vaak de dinsdag of donderdag, afhankelijk van het team waarin je zal komen te werken. Hier komen we in gesprek zeker uit.


Doelstelling

  • Het zelfstandig verzorgen van de roosters van de teams en afdelingen binnen de Landelijke Expertise en Operaties (LX) en Landelijke Opsporing en Interventies (LO).
  • Maakt ramingen voor de komende periode, waarbij het werkaanbod aansluit op de benodigde capaciteit;
  • Voorziet in relevante informatie t.b.v.de adviseurs capaciteitsmanagement en aangewezen medewerkers voor hun (advies)werk;
  • Het bouwen van het conceptrooster tot en met het dagrooster die je op teamniveau afstemt;

Verantwoordelijkheden

Problemen zie jij als uitdagingen en je hebt analytisch inzicht. Je denkt vooruit, ziet knelpunten en geeft advies ter verbetering, maar altijd in de lijn met de landelijke afspraken en de afgesproken processen. Je bent stressbestendig en kunt snel schakelen tussen de gevarieerde werkzaamheden. Kwaliteit en zorgvuldigheid heb jij hoog in het vaandel en je kunt gedetailleerd en gestructureerd werken. Je laat je niet afschepen met halve antwoorden en durft collega’s aan te spreken. Je bent dienstbaar maar ook kritisch.

In de planning dien je rekening te houden met de wet- en regelgeving, zoals de Arbeidstijdenwet en de cao, maar ook met landelijke beleidsafspraken en de interne resultaatafspraken op team-, districts- en eenheidsniveau.

Tevens speel je als planner in op onvoorziene omstandigheden die direct prioriteit en een weerslag hebben in het rooster, zoals grote incidenten binnen of buiten de eenheid.

Je zorgt, in nauwe samenwerking met de planverantwoordelijke(n), voor een rooster waarbij vraag en aanbod op elkaar aansluiten. Binnen het team Planning en Capaciteitsmanagement veel samen met collega’s van andere eenheden.


Contacten

Interne contacten met verschillende teams binnen en buiten de eenheid


Opleiding

  • Kandidaat heeft minimaal een erkende, volwaardige en afgeronde MBO diploma,
  • Professionele kennis en werkervaring

Professionele kennis en werkervaring

  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met personeelsplanning.
  • De kandidaat heeft kennis van relevante wet- en regelgeving (zoals ATW)
  • De kandidaat heeft kennis van Office (o.a. Word en Excel)
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring als planner binnen een grote organisaties.
  • De kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbaar een opleiding gevolgd op gebied van personeelsplanning

Competenties

  • Organisatievermogen: Bepaalt prioriteiten en geeft de benodigde acties, tijd en middelen aan om ervoor te zorgen dat activiteiten plaats vinden en zaken geregeld worden. Evalueert de voortgang en stelt waar nodig de planning en opzet bij.
  • Initiatief: Signaleert kansen. Handelt ernaar en durft daarbij risico’s te nemen om uiteindelijk een bepaald herkenbaar voordeel voor de organisatie te behalen. Begint liever uit zichzelf dan passief af te wachten.
  • Accuratesse: Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, heeft oog voor detail en maakt weinig fouten.
  • Klantgerichtheid: Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in.
  • Flexibel gedrag: Staat open voor en speelt adequaat en doelgericht in op verander(en)de en snel wisselende omstandigheden.
  • Samenwerken: Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat.
  • Mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid:
    Maakt feiten, meningen en ideeën aan anderen in begrijpelijk Nederlandse taal mondeling en schriftelijk duidelijk.

cv informatie

Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat.

U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Het CV is in het Nederlands opgesteld op basis van ons CV template en in PDF-formaat i.p.v. Word.

Inhuurdesk Politie behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het cv en/of referentie voorkomen. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (dd-mm-jjjj) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.


Bewijsmiddelen

Inschrijvers dienen aantoonbaar te voldoen aan hetgeen zij verklaren in hun Offerte. Ter verificatie dient Inschrijver op verzoek van de Inhuurdesk bewijsmiddelen te overleggen. De inhuurdesk stelt de Inschrijver hiervan op de hoogte middels een schriftelijk verzoek. Het niet tijdig overleggen van de gevraagde bewijsstukken zal aanleiding geven tot het terzijde leggen van de Offerte met tot gevolg dat deze van de beoordeling is uitgesloten.


Geheimhoudingsverklaring

De geheimhoudingsverklaring dient de kandidaat binnen de termijn van 7 kalenderdagen na het ontvangen van de definitieve gunning te overhandigen aan de Inhuurdesk. De geheimhoudingsverklaring kunt u hieronder raadplegen.


Tarieven

Zoals vermeld in de Voorwaarden inzake inhuur derden geldt expliciet dat bijkomende kosten zoals eventuele reiskosten, verblijfskosten, parkeerkosten en de reisduur voor woon-werkverkeer niet door de Politie voor vergoeding in aanmerking komt.

De mogelijkheid tot tariefsindexatie is voor aanvragen welke per 01-01-2023 op de markt worden uitgezet, aangepast. De Inhuurvoorwaarden worden hier tekstueel z.s.m. op aangepast. De wijziging houdt in dat iedereen ná 2 jaar inzet op dezelfde aanbesteding, bij verlenging na 2 jaar automatisch wordt geïndexeerd. Dit gebeurt middels het dan geldende meest recente, definitieve CBS cijfer, ongeacht in welke maand dit is.


Screening

Een voorwaarde voor definitieve gunning is dat de Externe het positieve screeningsadvies of de Verklaring van Geen Bezwaar overlegt na afronding van screening. De screening neemt maximaal 16 weken tijd in beslag. U dient hier rekening mee te houden.

In artikel 10 van de Voorwaarden Offerteprocedure zijn de voorwaarden van de screening van de Externe van de Leverancier die in aanmerking komt voor de gunning van de Inleenopdracht opgenomen. Het screeningsproces kan leiden tot opschuiven van de startdatum van de opdracht. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

In geval van een eventueel bezwaar tegen een negatief screeningsresultaat dan wel de weigering van een VOG zal dit de voortgang van de offerteprocedure niet opschorten. De Politie wacht de beslissing op bezwaar niet af. Een negatief screeningsresultaat of een weigering van een VOG zal leiden tot het intrekken van het voornemen tot gunning aan de Leverancier die dit betreft.


Beschikbaarheid

De Externe is inzetbaar vanaf 01-08-2024 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 31-07-2025 voor 36 uur per week. Het contract kan door de Opdrachtgever optioneel worden verlengd. Dit zoals wordt aangegeven in het profiel. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de Opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Prijs (eisen)

Maximaal: € 75,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Kwaliteit (eisen)

Eis 1. Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld in PDF-formaat, van maximaal 7 pagina's A4. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Eis 2. De door Inschrijver aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer en geen ZZP’er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV. Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de Inschrijver.

Eis 3. De kandidaat heeft minimaal een erkend, volwaardig en afgeronde MBO 3 diploma. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. De kandidaat dient voor het verificatiegesprek het bewijsmiddel te kunnen overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde diploma beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.

Eis 4. De kandidaat heeft in de afgelopen 6 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als planner. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).

Eis 5. De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van relevante wet- en regelgeving (zoals de Arbeidstijdenwet). Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).

Eis 6. Vereiste competenties/vaardigheden: Organisatievermogen: Bepaalt prioriteiten en geeft de benodigde acties, tijd en middelen aan om ervoor te zorgen dat activiteiten plaats vinden en zaken geregeld worden. Evalueert de voortgang en stelt waar nodig de planning en opzet bij. Initiatief: Signaleert kansen. Handelt ernaar en durft daarbij risico’s te nemen om uiteindelijk een bepaald herkenbaar voordeel voor de organisatie te behalen. Begint liever uit zichzelf dan passief af te wachten. Accuratesse: Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, heeft oog voor detail en maakt weinig fouten. Klantgerichtheid: Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in. Flexibel gedrag: Staat open voor en speelt adequaat en doelgericht in op verander(en)de en snel wisselende omstandigheden. Samenwerken: Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat. Mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid: Maakt feiten, meningen en ideeën aan anderen in begrijpelijk Nederlandse taal mondeling en schriftelijk duidelijk. Bovenstaande competenties, gevraagde werk -en denkniveau en/of vaardigheden hoeven niet in het CV te worden benoemd/uitgeschreven maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk aangetoond te worden tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde competenties beschikt, zal dit leiden tot het terzijde leggen van de bieding.


Gunningscriteria (wensen)

35 %

Wens 1. De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als planner en het zelfstandig roosteren van teams Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een inhoudelijke situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt. De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeeld worden d.m.v. een puntenverdeling. Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden. Alleen een verwijzing naar het CV of een algemene motivatie is niet voldoende en zal geen punten genereren. Puntenverdeling: 0/5= De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar maximaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als planner en het zelfstandig roosteren van teams 3/5= De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar 3 jaar tot 4 jaar aantoonbare werkervaring als planner en het zelfstandig roosteren van teams 5/5= De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar 4 jaar of meer aantoonbare werkervaring als planner en het zelfstandig roosteren van teams

30 %

Wens 2. De kandidaat heeft aantoonbaar een afgeronde opleiding op gebied van personeelsplanning. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. De kandidaat dient voor het verificatiegesprek het bewijsmiddel te kunnen overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde diploma/certificaat beschikt, worden geen punten toegekend. Puntenverdeling: 0/5= De kandidaat heeft geen aantoonbaar een afgeronde opleiding op gebied van personeelsplanning. 5/5= De kandidaat heeft aantoonbaar een afgeronde opleiding op gebied van personeelsplanning.

20 %

Wens 3. Werkervaring De kandidaat beschikt over goede computervaardigheden, Office (o.a. Word en Excel). Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een inhoudelijke situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt. De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeeld worden d.m.v. een puntenverdeling. Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden. Alleen een verwijzing naar het CV of een algemene motivatie is niet voldoende en zal geen punten genereren. Puntenverdeling: 0/5= Onvoldoende t.a.v. de overige aanbiedingen 1/5= Matig t.a.v. de overige aanbiedingen 2/5= Voldoende t.a.v. de overige aanbiedingen 3/5= Ruim voldoende t.a.v. de overige aanbiedingen 4/5= Goed t.a.v. de overige aanbiedingen 5/5= Uitstekend t.a.v. de overige aanbiedingen

15 %

Wens 4. Werkervaring De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de (Semi-)/overheid en/of Politie. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. De kandidaat dient voor het verificatiegesprek het bewijsmiddel te kunnen overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde diploma/certificaat beschikt, worden geen punten toegekend. Puntenverdeling: 0/5= De kandidaat heeft geen aantoonbare werkervaring binnen de (Semi-)/overheid en/of Politie. 3/5= De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de (Semi-)/overheid. 5/5= De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de Politie.

Geldende voorwaarden

  • -Template inleenopdracht.pdf
  • 20180503 ARVODI 2018.pdf
  • 20191115 Begrippenlijst Applicatie Inhuurdesk Politie 3.0.pdf
  • 20230526 Voorwaarden inzake inhuur derden 6.1.pdf
  • 20230526 Voorwaarden Offerteprocedure 5.1.pdf
  • Privacy statement Inhuurdesk Politie_20211210.pdf
  • Planning

    Start publicatie
    14-05-2024
    Einddatum vragen
    17-05-2024 12:00
    Beantwoording vragen
    17-05-2024 23:59
    Sluiting publicatie
    24-05-2024
    Beoordeling offertes (vanaf)
    24-05-2024 00:00
    Verwachte terugkoppeling
    01-08-2024 23:59