Medewerker Klantcontact

Logo van Veldhoven met blauwe tekst en een dessin van drie blauwe ruiten in zigzagpatroon boven de tekst.

Aanvraagnummer: 1724
Organisatie: Gemeente Veldhoven
Locatie: Gemeente Veldhoven
Uren per week: 32 per week
Tarief: €45 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 6 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 10-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Je bent samen met de collega’s van Klantcontact telefonisch het eerste aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen en voorziet ze van de juiste informatie.
Deze informatie vindt je in onze kennisbank. Vakinhoudelijke of complexe vragen draag je warm over aan de tweede lijn. Je plant afspraken in voor Burgerzaken.


Kandidaatomschrijving

  • Je bent enthousiast, flexibel, communicatief vaardig, stressbestendig en kunt klantgericht denken en handelen. Daarbij werk je efficiënt én gestructureerd;
  • Ook beschik je over inlevingsvermogen, kun je snel schakelen, weet je hoofd- en bijzaken te scheiden en ben je een teamplayer;

  • Je bent zakelijk en professioneel in het werk met oog voor het persoonlijk contact met zowel klanten als collega’s
  • Je bent handig met het bedienen van administratie- en registratiesystemen;


Gewenste competenties: Vriendelijk, Doorzettingsvermogen, Stressbestendig, Klantgericht, Verantwoordelijk



Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden.
Het contract loopt dan via Haert.



Eisen

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %


Opleidingsniveau
Minimaal opleidingsniveau: MBO
  • MBO (10 %)
  • MBO+ (15 %)
Weging: 15 %


Werkervaring
Minimaal aantal jaren werkervaring: 3 jaar werkervaring bij voorkeur bij een Klantcontactcentrum van de gemeente.
  • 3 jaar (5 %)
  • meer dan 3 jaar (10 %)
Weging: 10 %


CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Interviewplanning

De interviews vinden plaats halverwege juni.