Fraud Blocker Directiesecretaresse - Freelance Opdrachten

Directiesecretaresse


Aanvraagnummer: 1777
Organisatie: Gemeente Woerden
Locatie: Woerden
Uren per week: 32-36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 03-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater .


Opdracht



Vereisten / knock-outcriteria


1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
2. Aantoonbare werkervaring met Outlook, Word en Excel;


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)


3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse binnen een politiek/bestuurlijke omgeving in de afgelopen 10 jaar (50 punten);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Outlook, Word en Excel (25 punten);
5. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in secretariële richting (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Sowieso 6 uur per dag beschikbaar op maandag t/m donderdag.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 11 juni tussen 09:30 uur en 12:30 uur én donderdag 13 juni tussen 14:00 uur en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 5 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.