Aanvraagnummer: 1868
Organisatie: Provincie Flevoland
Locatie: Provincie Flevoland
Uren per week: 28 per week
Tarief: €112,25 per uur
Regio: Flevoland
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 10-06-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
In Flevoland ligt circa 200 Km. vaarten. Deze vaarten hebben een belangrijke functie. Ze zorgen dat de provincie bereikbaar is via het water. De oevers van de vaarten spelen een cruciale rol in het waarborgen van een veilige scheepvaart, de doorstroming van het water en de bescherming van het achterland. Het overgrote deel van de oeverbeschermingsconstructies is in de jaren ’60 en ’70 van de vorige eeuw aangelegd. Deze constructies bereiken inmiddels het eind van hun technische levensduur. Op basis van een inventarisatie van alle vaarten in de provincie is besloten de vaarten gefaseerd en risico gestuurd aan te pakken middels het meerjarenprogramma (MJP) Oeverbescherming. Dit programma heeft tot doel op een zo effectief en efficiënt mogelijke manier grootschalig onderhoud en waar nodig vervanging te realiseren. Vanuit de afdeling Infra is het IPM-team van het MJP Oeverbescherming de voorbereiding van het eerste project gestart. Het programma is momenteel bezig om ook het tweede project op te starten.
Opdracht
Ter opvolging van onze huidige contractmanager is het programma op zoek naar een contractmanager. De contractmanager is verantwoordelijk voor de beheersing van het gehele proces van contractvoorbereiding, aanbesteding en uitvoering. Hij is eerste aanspreekpunt voor marktpartijen. De contractmanager is verantwoordelijk voor –onder meer- het opstellen van een inkoopplan met aanbestedingsstrategie en contractvorm, het opstellen van de aanbestedingsstukken en het contract, de begeleiding van de aanbesteding, de contractering en het opstellen en uitvoeren van het contractbeheersingsplan. Mocht de keuze voor de contractvorm resulteren in een RAW-bestek dan is de contractmanager samen met de directie UAV verantwoordelijk voor de directievoering. Soepele en nauwe samenwerking met de andere IPM managers binnen het project is essentieel.
Minimumeisen/ knock-outcriteria
1. Bij uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld, Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop en toebehoren. Indien nodig stelt de opdrachtgever een token ter beschikking; 2. Een maximum uurtarief van € 112,25,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer en fee Flextender;
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van civiele techniek of bedrijfskunde;
4. Aanwezigheid in ieder geval op maandag in de oneven weken en elke week op dinsdag, overige uren zijn in overleg;
5. Beschikbaar per 1 juli 2024 voor 28 uren per week gedurende de looptijd van de opdracht.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van contractmanagement, contractvoorbereiding én aanbestedingsbegeleiding (10 punten); 7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een IPM-rol (20 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring (in dienst of gedetacheerd) bij een lagere overheid (te weten: een provincie of een gemeente) in de afgelopen 5 jaar (15 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in meerjarenprogramma’s als opdrachtgever (20 punten);
10. Bij tenminste 2 projecten als opdrachtgever deelgenomen aan een bouwteam (benoem dit duidelijk in het cv.) (15 punten);
11. Aantoonbare ervaring met het inkopen van ingenieursdiensten (10 punten);
12. Aantoonbare ervaring met oever vervangingsprojecten, aangetoond met tenminste 2 projecten in de afgelopen 10 jaar (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/ de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Benodigd aantal professionals
1.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: In de oneven weken op maandag en elke week dinsdag fysiek aanwezig op het kantoor van de provincie in Lelystad. De overige uren zijn flexibel. De opdracht zal worden uitgevoerd gedurende een periode van 48 weken. Gedurende deze periode wordt rekening gehouden met een verlofperiode van 4 weken waarin de Opdrachtnemer niet actief zal zijn. Voor eventuele verlengingen van de opdracht zal een periode van 24 weken worden aangehouden, waarin 2 weken verlof zijn opgenomen."
Planning en meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 5 juni 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 6 juni 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De gesprekken bij de provincie zijn gepland op