Aanvraagnummer: 1890
Organisatie: Gemeente Leidschendam-Voorburg
Locatie: Leidschendam-Voorburg
Uren per week: 28 tot 36 per week
Tarief: €95 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 06-06-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.
Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor de behandeling van omgevingsvergunningaanvragen. Je voert regie op het gehele proces, je initieert, coördineert en toetst alle activiteiten behorende bij de aanvraag. Je stemt daarbij af met in- en externe vakspecialisten. Daarbij onderhoud je de contacten met externe partijen zoals waterschappen, provincie, brandweer en de omgevingsdienst.
Je bent specialist op jouw expertisegebied, bijvoorbeeld, Bouwbesluit en juridische procedures (ABB, Juridische Basisbeginselen). Je bent vraagbaak en neemt de rest van het team op belangrijke punten mee. Daarbij werk je mee aan de ontwikkeling van beleid vanuit de uitvoering.
Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad; 2. In het bezit van een afgeronde hbo bachelor opleiding bouwkunde;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het coördineren, begeleiden en afhandelen van (meervoudige) aanvragen omgevingsvergunning;
4. Beschikbaar per uiterlijk 1 juli 2024 voor 28 tot 36 uur;
Gunningscriteria (weging)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met toetsing van aanvragen op het gebied van bouwbesluit, grote projecten en nieuwbouw binnen een gemeente (35 punten); 6. In het bezit van een afgeronde cursus/opleiding ABW1 en ABW2 (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met CLO (licht dit duidelijk toe in het cv) (15 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het adviseren, begeleiden en coachen van collega’s (20 punten);
9. Een maximaal uurtarief van € 95,- exclusief btw en inclusief Fee Flextender en Reiskosten woon-/ werkverkeer (5 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 11 juni 2024, vanaf 10.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 10 juni 2024. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.