Fraud Blocker Medewerker Burgerzaken Frontoffice - Freelance Opdrachten

Medewerker Burgerzaken Frontoffice

Logo van gemeente landsmeer met twee gestileerde paarse vraagtekens met horizontale strepen.

Aanvraagnummer: 1910
Organisatie: Gemeente Landsmeer
Locatie: Landsmeer
Uren per week: 24 tot 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 4 maand(en)
Sluitingsdatum: 10-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid. Met het organisatie ontwikkelplan zijn we gestart om als organisatie in te spelen op veranderingen waarbij we investeren in onze medewerkers, die veel ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen. Van onze medewerkers vragen wij dat zij actief meedenken en werken aan zowel de eigen ontwikkeling als die van de organisatie. Hiertoe biedt de gemeente Landsmeer alle kansen om jezelf te blijven ontwikkelen, nieuwe werkwijzen te ontdekken en te implementeren. Resultaatgerichtheid, verantwoordelijkheid, pro activiteit, verbinden en communicatie zijn hierbij onze sleutelwoorden.


Opdracht

  • Het verrichten van alle voorkomende balie werkzaamheden, zoals het aanvragen en uitreiken van reisdocumenten en rijbewijzen, uittreksels BRP en afschriften burgerlijke stand, verklaring omtrent het gedrag (VOG), opmaken kas.
  • Het behandelen van adreswijzigingen
  • Het behandelen van gegevensverstrekking (uittreksels) uit de BRP/Burgerlijke Stand


Vereisten / knock-outcriteria

1. Aantoonbare kennis van de wet BRP opgedaan door relevante werkervaring of een cursus;
2. Aantoonbare werkervaring met iBurgerzaken;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau;


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. Een afgeronde vakopleiding BOBZ (30 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als allround medewerker Burgerzaken (35 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met iBurgerzaken (25 punten);
7. Deta-vast constructie: Na 12 maanden dienst met wederzijdse goedkeuring is de kandidaat bereid kosteloos in dienst te treden bij de gemeente Landsmeer. (10 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr


Planning

De gesprekken bij de gemeente worden in overleg met de kandidaten gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen hiervan bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.