Aanvraagnummer: 1957
Organisatie: Gemeente Brummen
Locatie: Gemeente Brummen
Uren per week: 24
Tarief: €50 - €60 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 24-06-2024
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 16-06-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Wij hebben een reguliere vacature Medewerker Omgevingsrecht. Ter overbrugging van het invullen van de vacature zijn wij op zoek naar iemand met ervaring die deze functie tijdelijk kan invullen.
Verantwoordelijkheden
In deze functie ben je de administratieve spin in het web voor de afdeling Fysieke Leefomgeving. Dit voor zowel de beleidsterreinen Openbare orde en veiligheid als Duurzaamheid.
In deze functie:
- Beoordeel je de leningen voor Toekomstbestendig wonen;
- Stel je agenda's op en houdt je notulen bij van het ZOR en Analyseteam;
- Ben jij degene die de digitale postverdeling in ons zaaksysteem Join van de afdeling verzorgd;
- Verzorg je administratieve en organisatorische ondersteuning;
- Verzorg je tijdelijke verhuur/vergunningen conform de leegstandswet;
- Ben je verantwoordelijk voor o.a. de jaarlijkse subsidies van de Buurtbus en het Park 't Goor, maar ook de subsidie HALT en evenementensubsidies.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 24 juni (of uiterlijk per 1e week juli) tot en met 30 augustus 2024 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Kennis van en ervaring met verlenen van subsidies, maar ook agenderen en notuleren van gevoelige informatie
Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau, bij voorkeur planologie, bestuursrecht of sociale geografie.
Jij (of de kandidaat) is beschikbaar vanaf uiterlijk 1e week juli
Gunningscriteria
Op basis van de beste kwaliteit wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten worden twee kandidaten geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
Gunningscriteria Kwaliteit
20 %Relevante opleiding
40 %Kennis van en ervaring met verlenen van subsidies, maar ook agenderen en notuleren van gevoelige informatie
40 %Ervaring binnen het vakgebied bij een overheidsinstantie
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 50,00
Maximaal: € 60,00
Competenties te toetsen in interviewfase
Tijdens de interviewfase worden de volgende competenties getest:
- Communicatieve vaardigheden
- Stressbestendigheid
- Organisatorische vaardigheden (nauwkeurigheid)
Interviewfase
Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 en 2 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
De interviews staan gepland voor dinsdagmiddag 18 juni a.s. gelieve hier rekening mee te houden.