Aanvraagnummer: 1993
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker-Nootdorp
Uren per week: 20 tot 24 per week
Tarief: €65 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 15-04-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 05-06-2024 15:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente. De komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 57.000 naar 65.000. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen, maar ook door de uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Collega’s voelen zich gewaardeerd en zijn trots om te werken voor Pijnacker-Nootdorp.
De Concernstaf (CST) is een afdeling overstijgende stafafdeling die in opdracht van de gemeentesecretaris ondersteuning biedt aan zowel de ambtelijke als de bestuurlijke organisatie en op een aantal onderwerpen regie voert. Het is een kleine afdeling, van ongeveer 23 mensen, die zich kenmerkt door een adviserend en dienend karakter aan het bestuur en het Gemeentelijk Management Team (GMT). Bovendien voert de CST controles en onderzoeken uit. Onze inzet is gericht op het verbeteren van de kwaliteit van de organisatie zodat wij er staan voor de inwoners van onze gemeente.
Opdracht
In verband met zwangerschapsverlof is de gemeente tijdelijk op zoek naar een medewerker bestuurssecretariaat/bestuurssecretaresse. Je komt te werken bij de afdeling Concernstaf.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). 2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in secretariële/ administratieve richting;
4. Aantoonbare werkervaring de afgelopen 5 jaar in een bestuurlijke omgeving;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief ondersteuner;
6. Uiterlijk beschikbaar per 22 april voor 22 uur per week;
7. Een door de kandidaat zelf geschreven motivatiebrief toegeschreven op de functie;
Gunningscriteria (weging)
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als management ondersteuner binnen een gemeentelijke organisatie (40 punten); 9. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met complex agendabeheer, benoem hiervan een voorbeeld (20 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met archiverings- en documentatietechnieken in Zaaksysteem en Notubiz (25 punten);
11. Een maximaal uurtarief van €65,- exclusief BTW en inclusief Fee Flextender en reiskosten woon en werkverkeer (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7 . Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: verspreid over 4 dagen voorkeur maandag, woensdag, donderdag, vrijdag. Hybride werken is niet mogelijk.