Aanvraagnummer: 1998
Organisatie: Gemeente Haarlemmermeer
Locatie: Gemeente Haarlemmermeer
Uren per week: 32 per week
Tarief: €100 - €150 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 11-07-2024
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 24-06-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
Kandidaatomschrijving
De kandidaat voldoet aan onderstaande kenmerken:
-
Heeft een afgeronde rechtenopleiding Bestuursrecht;
-
Heeft aantoonbare kennis van de Algemene wet bestuursrecht, de Gemeentewet, de Omgevingswet, de Wegenverkeerswet 1994, de Wet basisregistratie personen, subsidierecht, de Wet open overheid, de Algemene Plaatselijke Verordening en de Wet ruimtelijke ordening (art. 6.1 planschade);
-
Heeft hiermee minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan als secretaris bij een bezwaarschriftencommissie;
-
Is doortastend, bereidt zich grondig voor en is pro-actief;
-
Kan onder tijdsdruk presteren;
-
Stelt zich onafhankelijk op in de uitoefening van de rol als secretaris;
-
Heeft goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
-
Kan zich in de samenwerking goed inleven in de ander en werkt toe naar een oplossing;
-
Vindt de balans tussen de verschillende belanghebbenden en hun belangen;
-
Heeft kennis en inzicht in de bestuurlijke besluitvormingsprocessen en politieke verhoudingen;
-
Is flexibel ten aanzien van het aantal te werken uren en werktijden;
-
Levert een bijdrage aan kennisoverdracht binnen het team.
Eisen
Referentie vereist
Gunningscriteria
Werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie
- 3 jaar ervaring (5 %)
- 4 jaar ervaring (10 %)
- 5 of meer jaar ervaring (15 %)
Ervaring met het gevraagde werkveld
- 3 jaar ervaring (5 %)
- 4 jaar ervaring (10 %)
- 5 of meer jaar ervaring (15 %)
Advies
Interview
-passend binnen het team
-aanwezigheid van een klik
-goede beheersing van de Nederlandse taal
-goed kunnen luisteren
-antwoord geven op de vraag
-sterke persoonlijkheid