Fraud Blocker Projectadministrateur - Freelance Opdrachten

Projectadministrateur

Logo van Vervoerregio Amsterdam, met een gestileerde roze "V" met een golfvormontwerp, gevolgd door verticale lijnen en zwarte tekst.

Aanvraagnummer: 2132
Organisatie: Vervoerregio Amsterdam
Locatie: Vervoerregio Amsterdam
Uren per week: 24 tot 32 per week
Tarief: €93 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 18-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

De Vervoerregio Amsterdam leidt de mobiliteitsopgave in de drukste regio van ons land. Met veertien gemeenten zorgen we er samen voor dat zoveel mogelijk mensen op hun manier comfortabel, snel en duurzaam kunnen reizen. Als opdrachtgever, beleidsmaker en adviseur lopen we voorop in nieuwe ontwikkelingen voor hoogwaardige mobiliteit. Zo dragen we bij aan een bereikbare en vitale regio, nu en in de toekomst. Werken bij de Vervoerregio betekent hét verschil kunnen maken bij een expertorganisatie voor mobiliteits- en bereikbaarheidsopgaven. Bij alles dat we doen, leveren wij een essentiële bijdrage en geven we richting aan het verbeteren van de bereikbaarheid en leefbaarheid in de regio Amsterdam. Wil jij graag werken bij een van de grootste opdrachtgevers voor openbaar vervoer in Nederland? Lees dan snel verder!


Opdracht

De Vervoerregio Amsterdam zoekt per direct een Projectadministrateur voor ziektevervanging. In deze functie voer je de administratie over projecten en ondersteun je hierbij de projectleider en de projectcontroller. Je voert interne controles met betrekking tot de projectadministratie uit. Ook draag je zorg voor de financiële afwikkeling van de projecten die de Vervoerregio Amsterdam beheert en uitvoert. Je hebt directe werkrelaties met de collega’s van de financiële en projectadministratie, controllers en projectleiders.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met projectadministratie;
2. Aantoonbare werkervaring bij een overheidsorganisatie of in de bouw/infra/utiliteit;
3. Uiterlijk beschikbaar per 15 juli 2024;


Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectadministrateur van bouw/infra/utiliteit projecten (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in het gebruik van Excel en andere spreadsheetprogramma's (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het tegelijk beheren van meerdere projecten (noem hiervan een voorbeeld in het cv) (20 punten);
7. Uurtarief maximaal €93,- exclusief BTW/inclusief reiskosten (15 punten).

Organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere projecten tegelijk te beheren.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. We werken hybride en in ieder geval beschikbaarheid op dinsdag en donderdag op locatie.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.