Casemanager Milieu

Logo van de gemeente achtkarspelen, met gestileerde menselijke profielen in blauwe contouren boven de naam "achtkarspelen" in blauwe letters.

Aanvraagnummer: 2183
Organisatie: Gemeente Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel
Locatie: gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel
Uren per week: 16 - 24 uur per week
Tarief: €100 per uur
Regio: Friesland
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 20-06-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Binnen het team Vegunningen zoeken wij een Casemanager Milieu die zich bezig houdt met casemanagement omgevingsvergunningaanvragen onderdeel milieu.

De Casemanager is bij milieu gerelateerde zaken verantwoordelijk voor de afstemming en procedurele voortgang van overige relevante aanvragen van toestemmingen voor omgevingsactiviteiten.


Verantwoordelijkheden

Voor deze uitdagende functie zoeken we een Casemanager die goed is in het zelfstandig afhandelen van zaken.

Verder zijn je taken:

  • Toetsen en behandelen meldingen Activiteitenbesluit;
  • Adviseren van het bestuur en collega’s over de uitvoeringsaspecten voor het milieudomein;
  • Toepassen van milieu specifieke beleidszaken bij behandeling van aanvragen en meldingen;
  • Bijdrage leveren in behandeling van zienswijzen en bezwaar- en beroepsprocedures.

De functie Casemanager Milieu is in ons functieboek opgenomen in schaal 9.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-7-2024 tot en met 31-12-2024 voor 16 - 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 16- 24 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De klikgesprekken vinden plaats op 24 juni a.s.. We vragen je hier rekenening mee te houden.


Kwaliteit (eisen)

U voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe.

U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina’s A4 toe.

De kandidaat heeft minimaal HBO werk- en denkniveau op het gebied van Milieukunde of soortgelijk.

De kandidaat heeft ervaring met de wet- en regelgeving op het gebied van omgevingsvergunningen en activiteitenbesluit.

De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.


Prijs (eisen)

Maximaal: € 100,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria (wensen)

30 %

De kandidaat heeft HBO werk- en denkniveau en is politiek sensitief.

50 %

De kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring binnen een overheidsorganisaite.

10 %

De kandidaat kan zelfstandig werken.

10 %

De kandidaat kan klantgericht werken en is communicatief vaardig.


Het interview

Beschrijving (uitleg)

Als Inschrijver in de top 2 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.