Senior Adresonderzoeker

Rood logo met een gestileerd leeuwsymbool naast het woord 'Nijmegen' in een vet, schreefloos lettertype.

Aanvraagnummer: 2243
Organisatie: Gemeente Nijmegen
Locatie: Gemeente Nijmegen
Uren per week: 24 uur (1 tot 2 avonddiensten)
Tarief: €70 - €80 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 2 X 6 maanden
Sluitingsdatum: 24-06-2024 08:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

De afdeling Publiekzaken gemeente Nijmegen zit al een aantal jaar in een doorontwikkeling. Deze doorontwikkeling is nodig om een goede dienstverlening richting onze inwoners te blijven waarborgen. Er vinden de laatste jaren in een stijgende lijn ontwikkelingen plaats in de gemeentelijke dienstverlening, zoals verregaande digitalisering, internationalisering, arbeidsmigratie en stedelijke groei. Deze ontwikkelingen resulteren in een toegenomen klantvraag, steeds complexere vragen, nieuwe wetgeving en veel technologische uitdagingen. We anticiperen op deze ontwikkelingen door het uitvoeren van een afdelingsbreed opleidingsplan, door goed te kijken naar de inrichting van de afdeling en door een verandering in cultuur te realiseren, met tegelijkertijd veel aandacht voor de kwaliteit van werken. Om onze medewerkers goed mee te nemen in deze ontwikkelingen worden ze gecoacht/begeleid in hun werk, toetsen we de kwaliteit van het werk regelmatig en worden ze ingewerkt op nieuwe producten. We streven ernaar medewerkers multi-inzetbaar en veelzijdig te maken.

Ook de medewerkers van het cluster Adreskwaliteit gaan mee in deze ontwikkelingen. Ze hebben opleidingen gevolgd en we streven ernaar om alle medewerkers van dit cluster inzetbaar te krijgen op alle aspecten van het vak, dat wil zeggen adresonderzoeken administratief en buitendienst (incl. LAA-signalen), briefadres en risicoprofielen. Daarbij is het belangrijk dat de medewerkers ruimte voelen in hun werk om nieuwe dingen te leren en op te pakken (geen druk van de werkvoorraad) én dat ze gecoacht en begeleid worden in het doen van adresonderzoeken, zowel administratief als in de buitendienst. Hiervoor zoeken wij een ervaren adresonderzoeker, die zowel helpt om de werkvoorraad overzichtelijk te houden, als de collega’s coacht en ondersteunt bij het doen van adresonderzoeken. Bij dat laatste ligt het accent op de buitendienst (huisbezoeken) en het voeren van goede gesprekken.

De huidige ingehuurde opdrachtnemer zal ook een offerte uitbrengen op deze opdracht.


Verantwoordelijkheden

De opdracht bestaat uit de volgende onderdelen:

- Coachen en inwerken van (nieuwe) medewerkers van het cluster Adreskwaliteit bij adresonderzoeken, zowel administratief als in de buitendienst.

- Begeleiden van deze medewerkers bij een goede gespreksvoering aan de telefoon en bij huisbezoeken.

- Adviseren van deze medewerkers bij een goede juridisch correcte verslaglegging van de huisbezoeken (en telefoongesprekken).

- Zo nodig zelf adresonderzoeken oppakken om collega’s te ontlasten en ruimte te geven voor ontwikkeling en opleiding.

- In al deze werkprocessen een bijdrage leveren aan optimalisering/kwaliteit van de processen, integratie van nieuwe wetgeving (met vertaalslag naar de uitvoering) en de opbouw van zo compleet mogelijke dossiers.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-7-2024 tot en met 31-12-2024 voor 24 uur per week waarbij er 1 tot 2 avonddiensten zullen zijn. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 X 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal hbo werk- en denkniveau door werkervaring of opleiding

Aantoonbaar minimaal 10 jaar Burgerzaken-ervaring binnen een gemeentelijke instelling;

Aantoonbaar voldoende juridische kennis voor goede dossieropbouw binnen de afdeling Burgerzaken met een focus op Adresonderzoek.

Aantoonbare kennis van en ervaring met adresonderzoek; op de hoogte van recente ontwikkelingen op dit vakgebied

Is akkoord met 1 tot 2 avonddiensten per week


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

Je hebt aantoonbaar meerdere jaren ervaring met adresonderzoek; >2 jaar 10% ; >3 jaar 20% ; >4 jaar 30% ; >5 jaar 40%.

40 %

Je beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in het coachen en begeleiden van medewerkers binnen de afdeling Burgerzaken; >2 jaar is 20% ; >3 jaar is 30% ; >4 jaar is 40%

20 %

Kennis van VrijBRP


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 80,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

  • Je hebt een positieve en stimulerende instelling en daarmee kan je een bijdrage leveren aan de nieuwe samenwerkingscultuur op de afdeling
  • Je bent in staat om constructieve feedback te geven
  • Je bent flexibel en pro-actief, kan gemakkelijk schakelen tussen de diverse onderdelen
  • Je bent in staat een goede terugkoppeling te geven naar het management.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op 26 of 27 juni. Gelieve hier rekening mee te houden.