Opdracht niet meer online
Drie redenen waarom we een opdracht offline halen
Soms zijn opdrachten zeer gewild onder ZZP'ers, het kan betekenen dat wij meerdere of zelf te veel kandidaten krijgen die zich aanbieden voor een opdracht. Indien blijkt dat uit die aanbiedingen zeer geschikte kandidaten zitten sluiten wij de inschrijving.
Heb jij het gevoel dat jij toch echt de kandidaat bent die wij zoeken, reageer dan via de WhatsApp button rechts onderaan of stuur een email naar info@depubliekepartner.nl
Wij halen opdrachten 1 werkdag voor de sluiting offline. Dit doen we om te zorgen dat we niet gehaast maar juist met zorg een kandidaat aanbieden die hiervoor geschikt is.
Mocht jij nog voor de inschrijfdatum zijn en absoluut willen reageren?
Neem dan via de WhatsApp button rechts onderaan of stuur een email naar info@depubliekepartner.nl . Dan kijken we wat er nog mogelijk is.Het kan voorkomen dat wij een opdracht geplaatst hebben die later wordt geannuleerd. Dit kan verschillende redenen hebben, organisaties vinden een interne medewerker die de opdracht invult of er wijzigt iets anders.
Mocht je hier vragen over hebben reageer dan via de WhatsApp button rechts onderaan of stuur een email naar info@depubliekepartner.nl