Aanvraagnummer: 4085
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo Spoedig Mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 08-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie en afdelingIedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect mee aan Zoetermeer. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen. Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken.
AfdelingJe komt te werken bij de afdeling Stedelijke Ontwikkeling, team Stedelijk Beleid, waarin naast het beleidsveld Economie ook de disciplines Wonen en Verkeer/Mobiliteit een plek hebben. De opdracht valt binnen het cluster Economie.
OpdrachtDe opdracht omvat de volgende onderdelen: Accountmanagement - Onderhouden en beheren van contacten op de Noordelijke bedrijventerreinen in Zoetermeer; - Oppakken van de lopende projecten voor de ondernemerscollectieven op de Noordelijke bedrijventerreinen. Ervaring met het oprichten van ondernemerscollectieven wordt gevraagd; - Regie op het uitwerken van een actieplan per bedrijventerrein; - Signalen doorzetten binnen de gemeente; - Opstellen visie en plan van aanpak voor verbetering en optimalisering van de dienstverlening aan ondernemers.
We zijn op zoek naar iemand die een duidelijke visie en goede ideeën heeft bij de dienstverlening aan ondernemers.
Vereisten / Knock-outcriteria1. De kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever; 2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau; 3. Minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als accountmanager op het vlak van bedrijventerreinen.
Gunningscriteria4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting bestuurskunde of economische geografie (5 punten); 5. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 6 jaar met accountmanagement economie (30 punten); 6. Werkervaring met economische zaken ten behoeve van ontwikkelingen rondom bedrijventerreinen (25 punten); 7. Werkervaring met het opzetten en onderhouden van ondernemerscollectieven (25 punten); 8. Minimaal 3 jaar werkervaring met projectmanagement en stakeholdermanagement bij een gemeente (15 punten).
Competenties- Goede communicatieve en sociale vaardigheden; - Gericht op samenwerken; - Goed analyserend vermogen; - Onderhandelingsvaardig; - Doortastend en besluitvaardig; - Met creatieve oplossingen kunnen komen; - Kennisoverdracht, sparren en intervisie met teamgenoten.
SchaalDeze opdracht is ingedeeld in Schaal 11.
Benodigd aantal professionals1.
WerkdagenDe opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.
PlanningDe gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 10 oktober 2024. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 9 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatieEen Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 8 oktober 2024, 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.