Aanvraagnummer: 2217
Organisatie: Gemeente Barneveld
Locatie: Gemeente Barneveld
Uren per week: 32-36
Tarief: €100 - €130 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 15-07-2024
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 27-06-2024 12:00
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Wat ga je doen?
Als accountmanager/projectleider huisvesting vluchtelingen neem jij het voortouw in de opgaven rondom de realisatie van een flexwoningproject voor Oekrainse ontheemden en voor het vinden en realiseren van huisvesting of tijdelijke doorstroom voor (AMV) statushouders. Je bent integraal verantwoordelijk voor zowel de ruimtelijke als de maatschappelijke kant van het opzetten van huisvesting en opvang. Hiervoor werk je samen met de collega’s uit het projectteam, de overkoepelend projectleider opvang en asiel, collega’s uit de rest van de organisatie en met partners zoals de woningbouwcorporatie, regiogemeenten en de provincie. Als accountmanager sta je ervoor aan de lat om voldoende locaties voor opvang en huisvesting van specifieke doelgroepen en de daarbij benodigde voorzieningen te realiseren. Daarbij heb je veel aandacht voor de communicatie richting omwonenden en de samenleving.
Verantwoordelijkheden
- Het voortouw nemen in het vinden en realiseren van huisvesting of opvangplekken voor verschillende doelgroepen
- Het onderzoeken en opstarten van een flexwoningen project voor Oekrainese ontheemden.
- Projectplan opstellen en uitvoeren, voortgang bewaken, met bijzondere aandacht voor participatie en communicatie
- Het verwerven, inrichten en opleveren van een locatie voor opvang van specifieke doelgroepen
- Afspraken maken met uitvoerende partijen
- 1 e aanspreekpunt voor inwoners bij vragen/opmerkingen over opvanglocaties (behalve bij opvanglocaties voor Oekrainers.
- Aansturen van de onderhandelingen met eigenaren van potentiële opvang- en of doorstroomlocaties
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 juli 2024 tot en met 31 juni 2024 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. In de cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kennismakinggesprekken vinden fysiek op het gemeentehuis plaats. De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.
Afgeronde relevante HBO-/WO-opleiding die vastgoed gerelateerd is (op cv aantoonbaar).
Minimaal 5 jaar ervaring binnen overheidsorganisaties, in de rol van accountmanager /projectleider (op cv aantoonbaar).
Gunningscriteria
- Allereerst worden de eisen geverifieerd.
- Primaire selectie is op basis van de score op kwaliteit.
- Secundaire selectie is op basis van prijs.
- Definitieve selectie door opdrachtgever gebeurt door beoordeling van de inschrijving op gunningscriteria kwaliteit en prijs.
- Hieruit volgt een ranking (maximaal 3). Deze geselecteerden worden uitgenodigd voor een gesprek (Interview).
- Aan de hand van de gespreksresultaten van de geselecteerden wordt minimaal één kandidaat geselecteerd.
Gunningscriteria Kwaliteit
30 %Aantoonbare werkervaring in het samenwerken met maatschappelijke organisaties en/of een gemeente (op CV).
50 %Aantoonbare (werk)ervaring met het realiseren van huisvesting voor vluchtelingen (op CV).
20 %Werkervaring in een politiek-bestuurlijke omgeving (op CV).
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 100,00
Maximaal: € 130,00
Competenties te toetsen in interviewfase
- Je hebt ervaring en affiniteit met regievoering, project- en procesmanagement;
- Je bent een netwerker, je legt gemakkelijk en snel verbindingen;
- Je bent communicatief vaardig, stressbestendig en in staat te relativeren èn te prioriteren;
- Je bent pragmatisch en resultaatgericht, hebt een proactieve houding;
- Je kunt zowel zelfstandig als in een team, als integraal (afdeling overstijgend) goed uit de voeten;
- Je hebt ervaring met het werken bij een gemeente of soortgelijke politiek-bestuurlijke omgeving;
- Je bent flexibel: dat wil zeggen bereikbaar en beschikbaar voor onverwachte spoedeisende casuïstiek;
- Je hebt vastgoed gerelateerde kennis.
Interviewfase
- Uit de beoordeling van de gunningscriteria en prijs volgt een ranking (maximaal of 3). Deze geselecteerden worden uitgenodigd voor een gesprek (Interview).
- Aan de hand van de gespreksresultaten van de geselecteerden wordt minimaal één kandidaat geselecteerd.
- De interviews zullen plaatsvinden, onder voorbehoud, op het gemeentehuis, Raadhuisplein 2 op 8 juli 2024. Mocht voornoemde datum aangepast moeten worden, dan wijzigen wij dit zo spoedig mogelijk in de uitvraag. Gelieve hier rekening mee te houden.