Aanvraagnummer: 5262
Organisatie: Gemeente Elburg
Locatie: Elburg
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-12-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 26-11-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, 't Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.
Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we ook naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om zijn of haar toekomstdroom te realiseren. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering.
Opdracht
- Je neemt deel aan de intaketafel en beoordeelt nieuwe initiatieven;
- Je neemt deel aan de omgevingstafel en geeft advies vanuit het vergunningenproces;
- Je stemt intern en extern af en adviseert het college over de afhandeling van aanvragen;
- Je draagt bij aan de invoering van nieuwe wet- en regelgeving en optimaliseert werkprocessen;
- Je adviseert en begeleidt bij uitgebreide vergunningaanvragen (bopa’s);
- Je volgt landelijke ontwikkelingen rondom de Omgevingswet en de Wet kwaliteitsborging en vertaalt deze naar de praktijk;
- Je stemt af met betrokkenen in het proces en luistert goed naar wat er speelt. De uitkomsten verwerk je in je beslissingen en adviseer je het college en de raad bij vraagstukken.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau in de richting van Bouwkunde, Omgevingsrecht, Ruimtelijke Ordening, Planologie of Rechten;
2. Een afgeronde opleiding ‘Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht 1’ (ABW1);
3. Minimaal 5 jaar werkervaring als vergunningverlener;
4. Werkervaring met Squit XO.
Gunningscriteria
5. Minimaal 10 jaar werkervaring als vergunningverlener bij een gemeente (30 punten);
6. Een afgeronde opleiding ‘Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht 2’ (ABW2) (25 punten);
7. Werkervaring met RX Mission of een soortgelijk systeem (25 punten);
8. Beschikbaar per 1 december 2024 voor 36 uur per week, gedurende de gehele opdracht (20 punten).
Competenties
- Je neemt initiatief, denkt in mogelijkheden en signaleert kansen;
- Je bent toegankelijk en gericht op samenwerking;
- Je schrijft uitstekend Nederlands en beschikt over goede communicatieve eigenschappen;
- Je treedt met daadkracht en besluitvaardigheid op; kwaliteit staat centraal.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10, volgens de CAO van de opdrachtgever.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja.
Planning
De gesprekken zijn gepland op donderdag 28 november 2024, in de middag. Uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk op woensdag 27 november 2024 bericht. Overige kandidaten krijgen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe, de kandidaat moet zelf een mobiele telefoon en laptop meenemen.