Aanvraagnummer: 7060
Organisatie: Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug
Locatie: RSD Kromme Rijn Heuvelrug
Uren per week: 16-24 uur
Tarief: €55 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 13-02-2025 09:00
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt
Organisatie
Als Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug (RSD-KRH) zoeken wij een nieuwe collega die zich graag in wil zetten voor een inclusieve samenleving. Een samenleving waarin iedereen mee kan doen, wat iemands achtergrond ook is. Dat is namelijk precies waar wij ons als RSD-KRH voor inzetten. Wij werken voor 5 gemeenten in de regio, met gezamenlijk meer dan 200.000 inwoners. Ons kantoor is gevestigd in Zeist. Meer over onze organisatie lees je hier.
Opdracht
Als Scanoperator ga je een belangrijke rol in het communicatieproces met onze inwoners vervullen. Je kan je goed vinden in waar onze organisatie voor staat: mensen een stap verder helpen zodat zij (weer) volwaardig onderdeel van de maatschappij uit gaan maken.
In deze functie heb je veel contact met onze interne collega's. Je werkt met gevoelige gegevens en zorgvuldig werken is hierbij essentieel.
Concreet ga jij:
- Zorgdragen voor het scannen van documenten en zorgen voor controle van de integriteit en bruikbaarheid hiervan.
- Zorgen voor een juiste registratie van diverse documenten.
- De inkomende post registreren en de uitgaande post verzendklaar maken.
- De digitale post verzenden.
- Meedenken over het verbeteren van werkwijzen, procedures en instrumenten ten aanzien van het beheer van de digitale informatiestromen.
Vereisten
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als scanoperator of administratief medewerker postkamer bij een overheidsinstantie;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Uiterlijk beschikbaar per 1 april 2025 voor minimaal 16 uur per week;
4. Uurtarief maximaal €55,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender;
Gunningscriteria
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als scanoperator of administratief medewerker postkamer; (40 punten)
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in een administratieve functie binnen een overheidsinstelling ( 30 punten);
7. Uiterlijk beschikbaar per 24 maart 2024 voor 16 uur per week (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Suite (5 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met Decos Join (5 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Samenwerken;
- Netwerken;
- Initiatief;
- Klantgericht;
- Resultaatgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: nee
Planning
De gesprekken bij de RSD worden op dinsdag 18 februari 2025 gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 14 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 13 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.