Administratief Medewerker Uitkeringsadministratie Sociaal Domein

Logo van gemeente de ronde venen met een gestileerde groene en blauwgroen sneeuwvlok naast de tekst.

Aanvraagnummer: 4326
Organisatie: Gemeente De Ronde Venen
Locatie: De Ronde Venen
Uren per week: 36 uur uur
Tarief: €65 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 1-11-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeente De Ronde Venen ligt tussen Amsterdam en Utrecht in een groen en waterrijk gebied. De gemeente telt ongeveer 44.000 inwoners en bestaat uit 8 dorpen. Het gemeentehuis staat in Mijdrecht.

Je gaat werken in het team Kwaliteit en Monitoring Welzijn binnen het sociaal domein. Het doel is dat elke inwoner zoveel mogelijk op eigen kracht bijdraagt aan de samenleving. Het team bestaat uit 28 positieve, collegiale, gemotiveerde en betrokken medewerkers.

Opdracht
Als administratief medewerker uitkeringsadministratie voer je de volgende taken uit:

  • Uitvoeren uitkeringsadministratie PW, IOAW, Bijzondere bijstand, Minimabeleid, energietoeslag, inburgering.
  • Uitvoeren backofficewerkzaamheden Wmo en Jeugd met berichtenverkeer.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
2. Minimaal 5 jaar werkervaring als administratief medewerker uitkeringsadministratie;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Civision;
4. Minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 3 jaar als administratief medewerker binnen het sociaal domein van een gemeente;

Gunningscriteria
5. Een afgeronde mbo 4 opleiding in de richting van administratief medewerker (15 punten);
6. Minimaal 5 jaar werkervaring als allround administratief medewerker PW, IOAW, Bijzondere bijstand, Minimabeleid, Wmo en Jeugd (40 punten);
7. Beschikbaar per 1 november 2024 voor 32 tot 36 uur per week (25 punten);
8. Maximaal uurtarief van €65,- exclusief btw (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Zeer nauwkeurig;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als schrift;
  • Goede rekenvaardigheden;
  • Servicegericht;
  • Ondersteunend;
  • Gestructureerd werken;
  • Alert;
  • Resultaatgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8, verbonden aan de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken met de gemeente zijn gepland op maandag 21 oktober 2024 tussen 09:00 uur en 12:00 uur. Kandidaten die zijn uitgenodigd, ontvangen uiterlijk op vrijdag 18 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd staan in het handelsregister als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze aanvraag loopt tot dinsdag 15 oktober 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.