Administratief Specialist Uitkering -* Uitkering

Aanvraagnummer: 9294
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Eindhoven
Locatie: Eindhoven
Uren per week: 36 per week
Tarief: 37 per uur
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: Z.S.M.
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 24-04-2025 08:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Taken:
Ondersteuning partners, generalisten en specialisten:
- Is vraagbaak voor de generalist / specialist bij administratieve vragen.
Vraagbaak op administratief gebied voor externe partners, bijvoorbeeld zorgaanbieders of scholen (i.v.m leerlingenvervoer).
- Uitvoeren van administratieve routinematige taken volgens vaste richtlijnen.
- Opstellen van standaardrapportages en het verzamelen van feitelijke informatie.
- Bieden van inhoudelijke ondersteuning aan medewerkers, onder andere door het maken van beschikkingen.
Administratieve taken:
- Invoeren van gegevens in, in geautomatiseerde systemen.
- Verwerken van mutaties, bestellingen en periodieke verklaringen van / ten behoeve van inwoners m.b.t. de participatiewet, Jeugdwet, WMO, leerlingenvervoer, debiteurenbeheer, etc.
- Verwerken van bestellingen van medische verwijzers.
- Naar aanleiding van wijzigingen signaleren of vervolgactie nodig is.
- Controleren van query’s en het signaleren en herstellen van fouten.
- Verwerken van Melding Einde Zorg berichten - Verwerken van herstelacties en opstellen van beschikkingen.
- Toezien op complete en juiste gegevens in systemen en het nemen van actie wanneer dit niet het geval is.
Advies en onderzoek:
- Het adviseren van de leidinggevende over de werkpraktijk en de werkprocessen.
- Leveren van een bijdrage in kwaliteitscontroles.
- Bespreken van verbetervoorstellen met de leidinggevende.
- Signaleren van knelpunten in werkprocessen en het geven van advies over een mogelijke oplossingsrichting.
- Actief deelnemen aan projectgroepen / werkgroepen.
Functie-eisen:
• MBO+ werk- en denkniveau
o Kennis van uitvoeringsregels
o Kennis van relevante wet- en regelgeving
o Kennis, inzicht en vaardigheden in het werken met geautomatiseerde systemen (bijvoorbeeld Suite of GWS4all).
Competenties:
1. Resultaatgerichtheid
2. Zelfsturend vermogen
3. Accuratesse
4. Flexibiliteit
5. Omgevingsbewustzijn
LET OP:
De kandidaat wordt via een uitzendcontract gecontracteerd
Bij het aanbieden van kandidaten moet er aan de volgende omrekeningsfactoren worden voldaan:
• Fase A Oproep 1,9732
• Fase A Vaste Uren 1,9813
• Fase B 1,9910
Graag bij elke aanbieding in motivatie vermelden in motivatie vermelden in welke fase de kandidaat zit en welke schaal en trede bij de kandidaat wordt toegepast.
Graag voorstellen met een All-in tarief zoals eerder bekend bij jullie
Ivm de Wet DBA is deze aanvraag niet geschikt voor de invulling door een zzp-er.
Diversiteit en inclusie vindt de gemeente Eindhoven heel belangrijk. Bij de gemeente Eindhoven is ruimte voor iedereen. Ze zijn blij met de verschillen tussen de medewerkers. Die hebben ze het liefst net zo groot zoals de stad en regio. Want juist doordat ze verschillend zijn, maken ze samen grote plannen waar. Wil je weten hoe het is om bij de gemeente Eindhoven te werken? Lees dan de verhalen van de medewerkers op www.werkenvooreindhoven.nl.
Aanvullende informatie:
• Graag het cv in het NL aanleveren
• Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan;
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. Deze inzet valt in schaal 7 - begin van de Gemeenten cao;
• Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt.
• Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
• Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven. (tussenperiode van twee jaar).
• Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe via de Portal. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening.
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.