Aanvraagnummer: 6577
Organisatie: Gemeente Hattem
Locatie: Hattem
Uren per week: 28 tot 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 5 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 29-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Werk van nu in historisch Hattem
Wandel je door de Dijkpoort Hattem in, dan ga je zomaar eeuwen terug in de tijd. Maar schijn bedriegt, want je vindt er eigentijdse winkels en horeca. Ook de gemeente is een werkgever van nu. We zijn misschien klein, maar we werken aan grote maatschappelijke opgaven, zoals duurzaamheid, wonen en inclusiviteit. We krijgen het vertrouwen om het beste te doen voor Hattem. Deze uitdaging pakken we samen op. We zijn een moderne organisatie met korte lijnen, een flinke dosis eigen verantwoordelijkheid en veel vrijheid.
Pak jij de kans om al je talenten te ontdekken en te benutten? Bij gemeente Hattem maak je impact op onze bijna 13.000 inwoners en ondernemers, want vanuit persoonlijke aandacht en verbinding bieden we maatwerk en versterken we onze stad.
Ontdek de eigen charme en identiteit van Hattem; een fijne plek om te leven, wonen en werken, met prachtige natuurgebieden, terrassen en musea.
Keten Ruimte, Team Realisatie & Beheer
Het team maakt onderdeel uit van de keten Ruimte en bestaat uit 13 collega’s. Wij beheren en onderhouden de gemeentelijke arealen; grijs, groen, blauw, verkeer, gebouwen, speelvoorzieningen en begraafplaatsen vallen hieronder. Daarnaast handelen wij meldingen, klachten en aanvragen door inwoners m.b.t. openbare ruimte af. Een gedeelte van het team houdt zich bezig met het realiseren van projecten in het kader van onderhoud, vervanging en nieuwe aanleg. Omdat veel werkzaamheden elkaar raken hebben wij veel onderling contact. Dit werkt prettig maar ook gezellig.
Opdracht
De gemeente Hattem is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van een groot aantal objecten in de openbare ruimte; wegen, bruggen, fietspaden, riolering, openbare verlichting, bomen etc. Projecten zoals nieuwbouw en herstructurering hebben hier direct impact op, vaak met nieuw areaal en nieuwe kapitaalgoederen als gevolg.
Als Adviseur Civiele Techniek behartig je de belangen van beheer en onderhoud in uiteenlopende projecten en programma's. Je bent betrokken bij de verschillende fasen van projecten en ontwikkelingen en bent daarnaast verantwoordelijk voor het beheer van wegen, verkeersregelinstallaties en openbare verlichting. Ook zorg je er voor dat areaalwijzigingen in beeld zijn en de overdracht hiervan naar beheer en onderhoud goed verloopt.
Je bent samen met collega’s verantwoordelijk voor de integrale meerjaren onderhoudsplanning. Je zorgt dat deze jaarlijks bijgesteld wordt en je kan deze vertalen naar jaarlijkse en meerjarige onderhoudsprogramma’s en meerjaren investeringen. Hiervoor stem je af met de diverse collega’s van de teams binnen de procesketen Ruimte.
Je hebt affiniteit met andere vakgebieden als groen, kabels- en leidingen en riolering. Je vindt het leuk om samen met anderen te werken aan de opgaven van onze stad en bent in staat om verbanden tussen de verschillende vakdisciplines en fases in een project te leggen, die bij onze opgaven een rol spelen. In samenwerking met collega's zorg jij ervoor dat er een integraal product tot stand komt. Je bent in staat om de verzamelde informatie te vertalen in een integraal advies aan de interne stakeholder.
Als adviseur kun je je goed uitdrukken in woord en geschrift. Je bent een spin in het web op je vakgebied, je onderhoudt een netwerk van collega’s en kennisinstituten zodat je snel de expert kunt aanhaken waar je zelf niet direct het antwoord hebt. Je hebt een goed ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel en kunt functioneren in een werkveld met soms tegengestelde belangen.
Vereisten
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur civiele techniek in de afgelopen 10 jaar;
3. Aantoonbare werkervaring in het opstellen en bijstellen van meerjarig onderhoudsplannen en meerjarig investeringsplannen;
Gunningscriteria
4. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau richting Civiele Techniek (20 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur civiele techniek binnen een soorgelijke gemeente (tot 20.000 inwoners) (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met procesmanagement in de civiele techniek van planfase tot oplevering (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld in het cv) (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van adviezen aan beheerders en bestuurders (20 punten).
Competenties
- Analytisch
- Besluitvaardig
- Pro-actief
- Prioriteren
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 4 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 3 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 29 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.