Fraud Blocker Adviseur Bezwaar en Klachten | Provincie Overijssel | ZZP

Ontvang dagelijkse opdrachten mail

Adviseur Bezwaar en Klachten

Logo van provincie overijssel met een gestileerde letter "o" in blauw en roze, met de tekst "provincie overijssel" in grijs.

Aanvraagnummer: 7033
Organisatie: Provincie Overijssel
Locatie: Provincie Overijssel
Uren per week: 8 - 16 uur
Tarief: €100 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-02-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op: “Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”

Organisatie
Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.

Beschrijving Bedrijfsvoering
Je gaat aan de slag bij de afdeling Bedrijfsvoering (BV), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. Het werk bij Bedrijfsvoering is samen te vatten in drie taken: adviseren, control(eren) en faciliteren. De afdeling zorgt dat de organisatie haar bestuurlijke en uitvoerende processen zo goed en efficiënt mogelijk kan uitvoeren. Hierdoor kunnen collega’s van andere afdelingen zich helemaal richten op de provinciale opgaven.
De afdeling bestaat uit de volgende teams: Leiding, Financiële Rapportage en Administratie, Financiën, Facilitair, Informatievoorziening en Digitalisering, Juridische Zaken, HR.

Opdracht
Door het vertrek van een collega zoeken wij een ervaren kandidaat die ons tijdelijk ondersteuning bij de behandeling van bezwaarschriften en klachten. 

Na ontvangst van een bezwaarschrift (of klacht) zoek je contact met de bezwaarmakers, eventuele andere belanghebbenden en met collega’s van de provincie. Je onderzoekt of het geschil buiten de formele procedure kan worden opgelost. Soms volstaat een nadere toelichting op een genomen besluit. In andere gevallen kan een besluit eenvoudig worden aangepast of wordt op een andere manier perspectief geboden. Als het niet komt tot een oplossing, volgt de formele behandeling. Bezwaarmakers worden gehoord door een onafhankelijk voorzitter en een gedeputeerde. Jij bereidt de zitting voor en treedt op als secretaris. Na de zitting schrijf je het concept voor de beslissing op bezwaar en leg je die aan het bestuur voor.

Vereisten
1.  Een maximum uurtarief van €100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer;
2.
Een aantoonbare afgeronde doctoraal Rechten;
3. Aantoonbare werkervaring met het toepassen van de Algemene wet bestuursrecht en rechtsbeschermingsprocedures, licht toe waar dit is opgedaan;
4. Aantoonbare werkervaring als adviseur bezwaarschriften en klanten binnen een overheidsorganisatie.

Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring als adviseur bezwaarschriften en klanten binnen een provinciale organisatie (50 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met de toepassing van mediationvaardigheden , benoem waar dit is opgedaan (20 punten);
7. Benoem minimaal 2 vergelijkbare referentieopdrachten en beschrijf per genoemde opdracht op welke manier deze vergelijkbaar is met onze opdracht, de verantwoordelijkheden en het behaalde resultaat (30 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Oordeelsvorming;
- Overtuigingskracht;
- Open houding/vertrouwen;
- Plannen en organiseren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do-vr
Standplaats: Zwolle

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 18 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 17 februari 2025 in de middag bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 17 februari 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.