Adviseur digitalisering / implementatie boordcomputers grondstoffen- en afvalinzameling

Logo van avri met gestileerde groene tekst met een veelkleurig vuurradontwerp eromheen.

Aanvraagnummer: 4197
Organisatie: Avri
Locatie: Avri
Uren per week: In overleg. De ureninzet zal gedurende het project fluctueren.
Tarief: €140 - €160 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 1-11-2024
Optie tot verlenging: Ja, 3 maal 6 maanden
Sluitingsdatum: 15-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Het ondersteunen/adviseren van de organisatie (afdeling Uitvoering - team inzameling) bij de digitalisering van de grondstoffen- en afvalinzameling. Dit met behulp van de introductie van de software/boordcomputer (BC) van Jewel bij de afdeling Uitvoering, team inzameling en later mogelijk transport. Het gaat om concrete ondersteuning/advisering bij de implementatie van de boordcomputer.

Met als doelstelling het:

1. Digitaliseren: omzetten papieren routekaarten naar digitale inzamelgebieden en uitrol van de app in de vrachtauto's.
2. Optimaliseren: inzamelroutes/gebieden optimaliseren, analyses uitvoeren, aanpassingen doorvoeren.
3. Data-gestuurd gaan werken: ontwikkelen van dashboards voor de sturing van de inzameling.


Verantwoordelijkheden

-De kandidaat is intermediair tussen de leverancier van de software/boordcomputer en de organisatie.
-De kandidaat adviseert de organisatie over de implementatie en inrichting, geeft instructie over de werking etc.
-De kandidaat adviseert en helpt mee om de opdrachtomschrijving tot een succes te maken.
-De kandidaat moet vooral ervaring hebben met verandermanagement en het verkrijgen van draagvlak/acceptatie voor deze verandering en daarnaast technische bagage hebben.
-De kandidaat moet op alle lagen met de juiste toonzetting medewerkers bereiken en ''mee'' krijgen.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-11-2024 tot en met 31-10-2025. Het aantal uren per week, zal in overleg plaatsvinden. De ureninzet zal gedurende het project fluctueren en afhankelijk zijn van de vraag en snelheid waarmee het project vordert. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 3 maal 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 + een plan van aanpak van max 2 pagina's A4 (zoals omschreven in de aanvullende informatie toe. Daarnaast dient U dient alle gevraagde onderdelen in te vullen.

De kandidaat beschikt over aantoonbare relevante (en recente) werkervaring zoals in de opdrachtomschrijving genoemd, te weten implementatie van boordcomputers / digitaal inzamelen / route-optimalisatie / data-gestuurd werken.

De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het werken op basis van gebiedsafhandeling zoals in de software van Jewel beschikbaar is.

De kandidaat is in staat om data vanuit de uitvoering in te zetten voor de optimalisatie van het inzamelplan en de afvalkalender.

De kandidaat heeft hands-on ervaring waarmee zij/hij in staat is om het team van Avri te ontwikkelen in digitale vaardigheden gerelateerd aan de diverse software oplossingen in de branche en Jewel specifiek.

De kandidaat kan verbinding leggen met mensen vanuit de uitvoering op praktisch niveau én mensen op administratief/theoretisch niveau.

De kandidaat beschikt over aantoonbare relevante (en recente) ervaring met overheid inzamelbedrijven.

De kandidaat is bereid de werkzaamheden op locatie uit te voeren.

De kandidaat is flexibel in de inzet voor dit project .

Opleiding - Minimaal HBO niveau


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 25 %
Gewicht van kwaliteit : 75 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

50 %

Werkervaring - Aantoonbare relevante (en recente) ervaring met overheid inzamelbedrijven + zoals in de opdrachtomschrijving benoemd.

50 %

Specifieke kennis en ervaring - Aantoonbare ervaring met het werken op basis van gebiedsafhandeling zoals in de software van Jewel beschikbaar is.


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 140,00
Maximaal: € 160,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De benoemde eisen, kwaliteitscriteria en verantwoordelijkheden worden tijdens de interviewfase besproken.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op dinsdag 22 oktober 2024.
Gelieve hier rekening mee te houden.