Adviseur Functiewaardering

Logo van gemeente zoetermeer met een gestileerd blauw boompictogram boven de tekst "gemeente zoetermeer" in grijs.

Aanvraagnummer: 602
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 20-32 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 8 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 8 maand(en)
Sluitingsdatum: 05-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Opdracht
De adviseur functiewaardering zal zich bezighouden met het toetsen van nieuwe functies en het toetsen van was-wordt lijsten bij reorganisaties. Ook probeer je het proces van functiewaardering te verbeteren en zo soepel mogelijk te laten verlopen. De gemeente heeft een eigen generiek functiegebouw. De gemeente zit in de oriëntatiefase om over te stappen naar HR 21. Mogelijk komen hier aanvullende werkzaamheden uit voort, bijvoorbeeld een inventarisatie van alle werkbeschrijvingen.

Competenties
- Je vindt het leuk om met mensen te werken;
- Je houdt van onderzoeken en analyseren;
- Je bent iemand die zich graag een werkwijze, instrumenten en systemen eigen maakt en die deze toepast;
- Je hebt plezier in geschreven en gesproken taal.

Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar met functiewaarderingen binnen gemeenten (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring als functiekundig adviseur (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met de implementatie nieuw functiehuis (HR21) (20 punten);
8. Minimaal een afgeronde hbo opleiding op het gebied van P&O of HR (10 punten).

Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 10 (nieuwe structuur).

Benodigd aantal professionals: 1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 9 april 2024, van 12.30 uur tot 15.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 8 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.