Adviseur HRM / casemanager

Logo van Omgevingsdienst Regio Nijmegen met een gestileerde afbeelding van een landschap met blauwe, groene en bruine lagen en de naam van de organisatie ernaast.

Aanvraagnummer: 3846
Organisatie: Omgevingsdienst Regio Nijmegen
Locatie: Nijmegen
Uren per week: 28 - 32
Tarief: €90 - €105 per uur
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 1-11-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 23-09-2024 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

De ODRN is één van Gelderse omgevingsdiensten en levert hoogwaardige kennis en expertise op het gebied van vergunningverlening, toezicht, handhaving en advies. Daarbij gaat het onder andere om taken op het gebied van milieu, bouwen, geluid, bodem en water.

We zijn op zoek naar een ervaren adviseur HRM met de nadruk op Arbo en verzuim.

Ben jij die stevige adviseur die ons, door ruime ervaring, analytisch vermogen en kennis van arbeidsrecht en verzuimmanagement, kan helpen ? En  vind je het een uitdaging om ons te helpen om HR beter te organiseren en te positioneren in de afdeling bedrijfsvoering?

Duurzame inzetbaarheid, permanente educatie, strategische personeelsplanning en arbobeleid zijn daarbij de dominante thema’s.


Verantwoordelijkheden

  • Je adviseert en ondersteunt directie en het management bij de uitvoering van het HR-beleid en de HRM-instrumenten.
  • Je bent gesprekspartner van het management op het gebied van verzuim, verzuimpreventie, Arbo-vraagstukken en –beleid alsmede personele, organisatorische en formatie vraagstukken.
  • Je bent verantwoordelijk voor een goede proces tussen de arbo-dienstverlener en de organisatie.
  • Je adviseert inzake complexe personeelsaangelegenheden en ontslagprocedures.
  • Je verzorgt proces- en voortgangsbewaking op het brede terrein van HR conform procedures, richtlijnen en regelgeving; het signaleren van knelpunten en het doen van verbetervoorstellen.
  • Je vertaalt nieuwe regelgeving naar P&O-beleid en ontwikkelt en implementeert de HRM-instrumenten.

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november tot en met 31 maart 2025 voor 28 - 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

5 jaar relevante werkervaring

Relevante HBO opleiding (bv HRM, PA) aangevuld met arbeidsrecht en casemanagement

Je hebt aantoonbare ervaring met het adviseren en ondersteunen van directie en het management bij de uitvoering van het P&O-beleid en de HRM-instrumenten


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 40 %
Gewicht van kwaliteit : 60 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

20 %

WO opleiding arbeidsrecht

30 %

Relevante werkervaring in een vergelijkbare overheids-omgeving

30 %

Je beschikt aantoonbaar over ervaring met een planmatige aanpak ziekteverzuimreductie en begeleiding van individuele ziekteverzuimtrajecten (wet verbetering poortwachter) = Casemanager verzuim

20 %

HRM-opleiding


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 90,00
Maximaal: € 105,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De competenties waar de externe in het interview op wordt getoetst zijn:

  1. zelfstandig, initiatiefrijk en resultaatgericht
  2. overtuigend en inlevend
  3. omgevings- en klantgericht
  4. gericht op samenwerking
  5. vaardig in projectmatig werken

De externe wordt per competentie beoordeeld. Bij elke competentie wordt de volgende beoordelingsopties aangehouden:

Zeer goed 10

Goed   8

Voldoende 6

Onvoldoende 4

Ruim onvoldoende 2

In totaal zijn er 5 competenties. De externe kan op deze vraag daardoor maximaal 50 punten scoren.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.


Reageer nu op deze opdracht!

3846 - Adviseur HRM / casemanager