Aanvraagnummer: 7314
Organisatie: Gemeente Montferland
Locatie: Didam
Uren per week: 20 tot 28 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 9 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 07-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpāer toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpāer uit te voeren. Zzpāers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpāer gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het āopmerkingenā veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
Montferland is een gemeente in het oosten van de provincie Gelderland. Met een oppervlakte van ca. 110 kmĀ² en ruim 36.000 inwoners heeft Montferland een schakelfunctie tussen de regio Achterhoek en de Stadsregio Arnhem-Nijmegen. De gemeente bestaat uit 12 kernen: Azewijn, Beek, Braamt, Didam, 's-Heerenberg, Kilder, Lengel, Loerbeek, Loil, Nieuw-Dijk, Stokkum en Zeddam.
Het gemeentebestuur is gevestigd in Didam.
Opdracht
- Uitwerken en implementeren processen en procedures voor informatiebeheer, en signaleren van afwijkingen en knelpunten voor aanpassing informatiebeleid;
- Adviseert in projecten en procesoptimalisatie voor digitaal (zaakgericht) werken en archiveren, gericht op alle informatiesystemen (organisatiebreed);
- Voert complexe specialistische werkzaamheden uit op het gebied van dossiervorming, archiefbewerking en overbrenging, en vernietiging;
- Is aanspreekpunt bij ondersteuning en probleemoplossing (zowel eindgebruikers als begeleiding consulenten) en geeft instructie aan (nieuwe) medewerkers;
- Functioneel beheren van gemeentebrede applicaties, zoals DSP, DMS/RMA en Archiefassistent;
- Vervult een substantiƫle en structurele rol in de doorontwikkeling van het informatiebeheer.
Vereisten
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare kennis van en werkervaring met de informatiewet- en regelgeving
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur informatiebeheer.
Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring met het uitwerken en implementeren van processen en procedures voor informatiebeheer (30 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met DSP, DMS/RMA en Archiefassistent (40 punten);
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jijzelf / de door jouw aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Klantgerichtheid;
- Flexibiliteit;
- Resultaatgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Is hybride werken mogelijk: ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in week 11. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.